Vybavení

- Dobré je vzít si sebou rozkládací lehkou sedačku (zeptejte se rybářů), je to pohodlnější než 24 hodin stát. Samozřejmě se dá sedět i na zemi.
- Doporučuji dalekohled, pro sledování práce v depu, jinak je to dost daleko a není toho moc vidět.
- Nezbytností je fotoaparát, protože nepřivézt z tolika zážitků žádnou fotku, by byl hřích. Kdo má i teleobjektiv, může udělat i hezké fotky aut ze závodu. Jedno z nejlepších míst pro focení je za zatáčkou Esses.
- Vezměte si pouzdro na plakáty, jinak se Vám zmuchlají a budete mít vztek jako já.

Cesta

- Nejkratší cesta je po dálnici E 50 značené v Německu A6, kdy hranici přejíždíte u města Saarbrücken, a ve Francii do Paříže A4 a z Paříže A10 a A11.
- Ve Francii se připravte na placení mítného, které se dá platit mimo franků i v markách. Za celou trasu dělá mítné jedním směrem 226 FF.
- Dá se jet i po souběžné silnici vedle dálnice, cesty nejsou špatné, ušetříte za mítné, ale připravte se na podstatně delší čas strávený na cestě.1

Peníze

- Od příštího roku bude již platit Euro a tak odpadnou problémy s výměnou Marek za Franky. Vyměňte si peníze buď u nás, a nebo v první bance kterou uvidíte. Přímo na okruhu není žádná směnárna a banky v Le Mans mají otevřeno pouze do sobotního oběda. Potom jste ztraceni a plná kapsa korun Vám není nic platná. Na okruhu za ně nic nekoupíte a dopadnete jako já, když jsem mlsně chodil kolem prodejny s knihama a nemohl si nic koupit.
- Druhou možností je platit kreditní kartou platnou i v západní Evropě.
- Doporučuji si vzít radši více peněz než méně, na okruhu se prodává tolik zajímavých věcí, že by vás mohlo mrzet, že jste na ně neměli. Například dvojdílná kniha o celé historii závodu Le Mans stojí 1400 FF.

 Vstupenky

- O vstupenky se nebojte, je jich dost a dají se koupit i těsně před závodem přímo u kterékoliv brány. Cena v roce 2001 byla 350 FF. Tato vstupenka platí na celou dobu závodu do všech míst na trati, to znamená i do prostoru zatáček Indianapolis a Mulslanne.
- Pokud chcete z trati odejít v průběhu závodu, dostanete u brány návratku, se kterou se zase můžete vrátit.
- Pokud chcete sledovat závod z tribuny, připravte si ke vstupence ještě dalších 250 až 470 FF podle místa tribuny. Levnější tribuny nejsou zastřešené. Místa na tribunách budou také vyprodána a bude nutné si je objednat v předstihu. Podle mého názoru je však lepší se na tribuny nevázat a v klidu si postupně projít celou trať a podívat se ze všech míst.

Jídlo

- Správný Čech si bere jídlo sebou.
- Jinak se dá přímo na okruhu koupit ve stáncích a restauracích vše od jídla po pivo a alkohol

Parkování a ubytování

- Kempy stojí od 200 do 450 FF podle vybavení kempu. Kempů je na trati a v jejím okolí několik, bohužel v době závodu bývají vyprodány a tak pokud se chcete ubytovat v kempu je nutné si lístky objednat předem třeba přes internet. V nejdražším kempu za 450 FF za jedno auto máte své vyhrazené místo se zdrojem pitné vody a elektrického proudu. V levnějších kempech si každý zabere místo sám.
- Kdo se trochu uskromní co se týká dostupnosti WC, vody a elektrického proudu, klidně si postaví stan na některém parkovišti na louce, kde se i stanuje. Dobré místo je na parkovišti Bleu proti šikanám Ford před cílovou rovinkou. Cena parkoviště je 100 FF.
- Kdo chce jenom zaparkovat auto, má k tomu možnost na mnoha parkovištích, cena je také 100 FF. Dostanete vstupenku na parkoviště a můžete tak odjet a přijet, pouze na některých parkovištích však máte přímo vyhrazené očíslované místo, které Vám nikdo neobsadí.

Sledování závodu

- Pro sledování závodu jsou v podstatě tři oddělená místa, s hlavní vstupenkou mezi nimi můžete přecházet.
- Na konci rovinky Hunaudieres u zatáčky Mulsanne. Malý prostor pouze jedna, i když zajímavá zatáčky.
- Proti zatáčkám Indianapolis a Arnage. Pouze dvě zatáčky, ale snad nejhezčí pohled na vozy, které zde jedou poměrně pomalu. Jsou zde k vidění hezké předjížděcí manévry.
- Hlavní část pro sledování závodu od zatáčky Porsche, přes šikany Ford, cílovou rovinku, šikanu Dunlop, zatáčky Esses až k zatáčce Tertre Rouge. Celá tato část trati se dá projít z obou stran. Je zde několik podchodů a jeden přechod - oblouk Dunlop. Na začátku a konci cílové rovinky a u šikany Dunlop bývají obří obrazovky, na kterých se dá sledovat dění na jiných místech trati, dění v depu a průběžné pořadí.