Jméno: Email:

TEXT:

napsal: - email: - 11. 11. 2017 v 13:00:33
napsal: - email: - 06. 11. 2017 v 04:46:53
napsal: - email: - 06. 11. 2017 v 04:46:41
napsal: - email: - 06. 11. 2017 v 04:46:16
napsal: - email: - 27. 10. 2017 v 04:05:42
napsal: - email: - 21. 10. 2017 v 15:20:43
napsal: - email: - 07. 10. 2017 v 09:18:12
napsal: - email: - 29. 09. 2017 v 02:48:29
napsal: - email: - 22. 09. 2017 v 12:59:39
napsal: - email: - 12. 09. 2017 v 14:53:39
napsal: - email: - 09. 09. 2017 v 14:25:42
napsal: - email: - 27. 08. 2017 v 22:40:20
napsal: - email: - 23. 08. 2017 v 01:04:05
napsal: - email: - 17. 08. 2017 v 01:24:41
napsal: - email: - 09. 08. 2017 v 20:21:19
napsal: - email: - 07. 08. 2017 v 20:09:21
napsal: - email: - 24. 07. 2017 v 13:49:39
napsal: - email: - 14. 07. 2017 v 11:18:03
napsal: - email: - 07. 07. 2017 v 17:44:27
napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 22. 06. 2017 v 13:52:08
Ještě bych se chtěl podělit o jeden zvláštní zážitek s využitím služeb spolku Prima Italia. Prostřednictvím Petra jsem se spojil s jistou paní, která si u této společnosti objednala dvě víkendové vstupenky na letošní ročník, které chtěla věnovat jako dárek. Zaplatila je \"v akci\" už v únoru za \" akční cenu \" přes SEDM !!! tisíc korun s tím, že vstupenky jí přijdou na domácí adresu. Někdy v květnu se dozvěděla, že potencionální obdarovaný odjet nemůže, tak se paní snažila vstupenky nabízet se slevou někomu jinému. Začátkem června mě paní přeposlala mail od Prima Italia, kde stálo, že lístky si má vyzvednout v pátek ráno u hlavní brány od delegáta, který přijede s autobusem a účastníky zájezdu. My přijíždíme už ve čtvrtek večer, tak jsem si trochu přivstal, a s kopií mailu v ruce vyrazil čekat k bráně. Ráno ještě bylo u vchodu prázdno, tak jsem si sedl na patník a bavil se křoupáním jabka. Když pak autobus dorazil, hnal jsem se k delegátovi pro lístky, abych se mohl vydat zpět do kempu na tradiční hemenex. Delegát však žádné lístky neměl, prý je musí teprve koupit. Asi si v Prima Italia myslí, že člověk když projede půl Evropy, zůstane s otevřenou hubou stát u pokladny a neumí ukázat patřičný počet prstů pro sdělení, kolik lístků potřebuje. Tím, že bylo třeba obsloužit ještě ostatní účastníky zájezdu se tohle extempore protáhlo na zhruba další půl hodiny. Pak lístky u pokladny i s ostatními koupil, a mě předal smluvené dva kusy. Zkažené ráno. Chtěl jsem se pana delegáta zeptat, za co si Prima Italia ke dvěma lístkům ůčtuje čtyři měsíce dopředu TŘI TISÍCE KORUN provize, ale pak jsem to vzdal. Stejně by to nevěděl. Víkendová vstupenka stojí totiž 82,- E.Vypadá to, že \"šmejdi\" začínají pronikat i do motorsportu. To jen tak pro zpestření léta. Věřím totiž, že pokud by se k té pokladně dostal slepo, hlucho, němý quadruplegik, ta tu vstupenku získá bez větších obtíží, a nebude k tomu vůbec potřebovat drahý doprovod...napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 21. 06. 2017 v 15:54:21
Tak jsme zase zpět. Bezva kemp, dobrá parta, trochu horko, ale jinak samozřejmě bomba. Zvlášť závěrečný souboj Aston / Corveta byl něco nevídaného. Toyota opět trochu smůly, uvidíme, co se bude dít dál. Přeju hezké letní dny...napsal: - email: - 08. 06. 2017 v 07:43:51
napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 30. 05. 2017 v 18:30:54
Taky si myslím, že by to už letos mohlo Toyotě vyjít. Zaslouží si to už za tu vytrvalost, s jako se o to tolik let pokouší.V prvních dvou závodech jim to vyšlo. S těma barvama je to pravda. Opravdu vypadají skoro stejně. Nevím, proč Porsche nabarvili také na červeno bílou. Vyrovnané boje lze čekat zase v kategorii GT Pro. Ford, Ferrari a Porsche, to je jako v 60. a 70. letech. K tomu ještě Corvetty a Astony. Celkem 5 továrních týmů. LMP2 je také zajímavá. Tak už se těším.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 27. 05. 2017 v 07:19:06
Toyota by letos konečně to LM dát mohla každopádně už to není ono-vozů LMP1 je strašně málo po odchodu Audi, jako bonus navíc jako Toyota, tak Porsche mají prakticky stejné zbarvení takže je někdy problém poznat co je Toyota a co Porsche, jako by v dnešní době nebylo nekonečně možností jak vůz zbarvit, tak mají oba výrobci takové nemastné neslané zbarvení a ještě stejné....napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 26. 05. 2017 v 14:43:21
Tak závod za pár dní, a tady mrtvo. Kde jsou nějaké tipy na vítěze, rady na cestu, a nebo nějaké další otázky? Že by Toyota konečně dosáhla na vítězství ?napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 13. 11. 2016 v 09:08:23
To jsou mi novinky. Už před rokem jsme tady diskutovali, jestli průšvih VW s emisema naftových motorů bude mít nějaký vliv na jejich závodní činnost s Audi. Zdá se, že už je to tady. Propagovat nafťáky už moc nechtějí. Je ale škoda, že ze tří soupeřů zase jeden vypadne. Kdybych měl volit mezi Audi a Porsche, tak jsem radši, když zůstane Porsche.napsal: Petr - email:petr.zygula@centrum.cz - 12. 11. 2016 v 18:08:15
Juro, půjde to i bez Audi hlavně, když pojede Porsche a Toyota, aby si mohla napravit reputaci a hlavně, aby jsi jel Ty, aby jsme mohli jet s Tebou a být u toho. napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 02. 11. 2016 v 07:07:18
Tak nám Audi končí. Asi i celá etapa. Zatím nějak nevím, co si z tou informací počít. Je mě nějak divně...napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 21. 06. 2016 v 14:13:14
Hlásím návrat z \"jámy lvové\", letos pochopitelně opět super zážitek. Zpočátku to sice vypadalo, že budou spíš závodit vodní čluny, případně vznášedla, ale nakonec se počasí opět uklidnilo. O Toyotě toho bylo už napsáno dost, takže jen nějakou novinku pro cestovatele, kteří tam už někdy byli, případně se chystají. Měl jsem trochu obavy, co udělali z novým \"dizajnem\" zatáčky Arnage, ale rekonstrukce přinesla určitě pozitiva. Zachovali divácký prostor na výjezdu těsně u trati, a naopak postavili bezva tribunu za kačírkem u nájezdu do zatáčky Indianapolis, kde si může divák vychutnat brždění z tříset na cca stovku, při nájezdu do zatáčky. Stává se z této části jedna z nejatraktivnějších částí trati. Zároveň to hodně pomohlo dopravě mezi Arnage a Mulsane, protože zrušili komplikovaná jednosměrná řešení, která nás obvykle honila po vesničkách v okolí, až jeden pomalu ztrácel orientaci, kde se vlastně nachází... napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 20. 06. 2016 v 17:35:51
Tak tohle byla sportovní tragédie......hlavně proto že Toyota doposud nikdy nevyhrála a podle mého dnes to byl důkaz osudu že tenhle závod ji prostě není souzený.....tohle ještě historie nepamatuje aby vedoucí vůz odstoupil před posledním objetím okruhu...to je opravdu kruté, navíc když tím pádem znovu zvítězila německá značka,alespoň že to tedy bylo Porsche, ještě krutější by snad bylo kdyby výhra spadla do klína Audi. Jako jezdec Porsche bych snad s takovéto výhry ani neměl radost, jistě výhra je výhra, jede se na 24 hodin a ne na 23 hodin a 55 minut,ale tohle prostě bylo doslova darované vítězství....napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 20. 06. 2016 v 12:28:26
Tak co tomu říkáte? Konec Toyoty v posledním kole po 24 hodinách byl smutný. Ačkoliv jsem v duchu přál Janimu na Porsche, aby Toyotu předjel, když jsem viděl, že na to Porsche nemá, přál jsem první a mnoho let vytoužené vítězství Toyotě. To co se stalo, se stát nemělo. Jedna věc je prohrát v souboji na trati, nebo i odopadnou pro závadu v průběhu závodu, ale takhle těsně před cílem? To je moc kruté, a nedivím se, že i velcí matadoři u Toyoty brečeli. Jen japonci zachovali kamenné tváře.napsal: Martin - email:hombok@seznam.cz - 18. 06. 2016 v 22:56:27
To Jenik: Podle me se jedna o Pitotovu trubici, F1 ji take pouzivaji, zkus tento odkaz: f1news.autoroad.cz/technika/42191-pitotovy-trubice-jak-pomahaji-v-mapovani-aerodynamiky-vozu-f1napsal: - email: - 18. 06. 2016 v 12:23:07
napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 18. 06. 2016 v 11:45:52
To Jeník: Zdravím, nevím k čemu to je, ale zkuste dát dotaz klukům na studio1@eurosport.cz. Možná budou vědět.napsal: Jeník - email:honzasen@vplny.cz - 17. 06. 2016 v 14:05:27
Prosím, nevíte , co je to za \"zobák\" uprostřed pod čelním sklem, takový tenký vodovodní kohoutek na kapotě ... díky za odpověď. napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 08. 06. 2016 v 19:44:24
Kola bereme celkem pravidelně, ale je fakt, že je potřeba je zamykat. Brávali jsme většinou nějaké darované \" staré araby\" takže nám moc nevadilo, když nějaký zmizel. Oni ho většinou využijí nějací opilci, aby ušetřili nohy, ale když nevíte kde ho zahodí, vyjde to nastejno. Loni jsme jeli poprvé z vlekem, takže nebyl žádný problém z místem. Letos to určitě zopakujem a kola s sebou...napsal: Petr - email:havlicek@kalora.cz - 08. 06. 2016 v 13:47:59
Co se týká kola na přesuny z kempu na okruh, tak bych to doporučil. Chodit pěšky je v horku docela opruz. Když jsem tam chodil v horku roku 2009, tak než jsem došel z kempu na cílovou rovinku, měl jsem chuť jít hned zpátky do sprch. Jediný problém vidím v tom, aby kola někdo neukradl. Švára tam jezdil i na malé motorce, ale musel mít přilbu.napsal: Rosta - email:ros.s@email.cz - 08. 06. 2016 v 08:49:31
Nevíte jestli je dobrej nápad si vzít kolo na rychlí přesun mezi kempem a okruhem. Jsme v kempu u prostřed napsal: Mirek - email:zajezdy@wisnar.cz - 08. 06. 2016 v 07:05:05
Ahoj ! Pro nerozhodnuté: Ještě nám zůstává pár míst v autobuse. Místa na kempování zajištěna jsou, kousek od trati. Autobus vyjíždí ve čtvrtek ze severní Moravy, nabíráme po trase od F-M, přes Ol, Brno, Prahu, Plzeň... Do Le Mans autokarem přijíždíme v pátek ráno. Bude dost času na pit-walk, parade.. Odjezd v neděli večer po závodech. Mirek zajezdy@wisnar.cz 604204519napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 22. 05. 2016 v 06:44:20
Zdravím všechny příznivce, ale hlavně cestovatele do \" jámy lvové\". Letos opět vyrážíme, tak bych se jen podělil o nepříjemnou zkušenost z loňska. BACHA NA KAPESNÍ ZLODĚJE !!!!!!!!!! Nikdy před tím se nám to nestalo, ale loni při páteční prohlídce boxů dvěma našim kamarádům někdo \"vypucoval\" ledvinky, zřejmně při náruživém focení. Dávejte si proto prosím velký pozor na peněženky a jiné cennosti, ať si odvezete jen samé pěkné vzpomínky. Netuším, jestli to byla nějaká nová, nebo jen jednorázová akce místních chmatáků, ale je opravdu potřeba s tím počítat. Bohužel... Jinak přeju všem jen samé pěkné zážitky.napsal: mirek - email:zajezdy@wisnar.cz - 16. 05. 2016 v 13:35:14
Zdravím všechny ! 12. ročník zájezdu do Le Mans je pro ty, kdo by chtěli odvézt do Le Mans. Letos jedeme velkým autokarem až na místo, místa pro kempování máme jako obvykle v areálu, blízko do village, k oblouku Dunlop. Během pobytu bude možnost si zajít do autokaru a vyzvednout/odložit co potřeba. Pro velký zájem v loňském roce letos už nejedeme vlakem z Paříže, ale rovnou do Le Mans ! Odjezd z ČR ve čtvrtek, v pátek ráno jsme tam. Budete mít celý pátek na prohlídku trati, pit-lane a odpoledne i na Parade ve městě... a samozřejmě i na závody ! Poslední místa ještě jsou, ale neváhejte. Kontakt 604204519, zajezdy@wisnar.cznapsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 06. 05. 2016 v 08:31:23
Myslím, že je to taková hra s čísly a předpisy. Myslím, že skutečnou výhodu tím Audi žádnou nezískalo, i když nižší světlá výška znamená o něco větší přítlak. Ale o kolik? Na výsledek to nemělo prakticky žádný vliv. Je ale otázkou, jak velké porušení předpisů se má tolerovat a jeké už ne. Známe to z praxe. Zábradlí 110 cm vysoké je bezpečné a 108 cm už je nebezpečné? Mnohem větší vliv má stav pneumatik, schopnosti jezdce a provoz na trati.napsal: Kepty - email:kapitan@kepty.cz - 04. 05. 2016 v 21:36:23
No... Chtěl jsem tu napsat rovnou po dsikvalifikaci, ale zapomněl jsem... Jaký na to máte názor? A už jen dva dny, a je tu další závod.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 25. 04. 2016 v 14:42:40
V kvalifikaci pršelo a to Porsche nějak nesedlo. Audi byly o dost rychlejší. V závodu, kdy bylo sucho, již měly Porsche na vrch a nebýt zbytečné chyby Hartleyho, tak mohlo Porsche vyhrát s náskokem celého kola. Toyota stále ztrácí, ale je to trochu lepší než loni. Snad ještě auto vylepší.napsal: Kepty - email:kapitan@kepty.cz - 16. 04. 2016 v 19:21:20
No, tak kvalifikace mne úplně nenadchla... celkem velké rozestupy na jedno kolo...napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 05. 04. 2016 v 20:50:39
Zdravím Rosťu. Super že vyrážíte do Le Mans. Vypadá to, že letos to zase bude bezvadná podívaná a fantastický zážitek. Akorát doporučím, pokud chcete spát v kempu, koupit si vstupenky přes internet už nyní. Loni, když tam kluci ve čtvrtek večer přijeli, byly už všechny kempy vyprodané. Potom je problém, kde přespat.napsal: Rosta - email:ros.s@email.cz - 28. 03. 2016 v 08:36:36
Tak hurá konečně sen se stal skutečnosti a vyrážíme čtyřčlenná skupina kámošů z Brna na Le Mans a rádi se připojíme k někomu dalšímu co vyráží na nej závod planety. Pište na mail ros.s@email.cz budu rád i za nějaké rady a zkušenosti. napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 14. 02. 2016 v 10:51:51
Koukám že to Nissan pro rok 2016 zabalil úplně, idioti co si jako s tím svým paskvilem mysleli že proti ostatním továrnám dokážou?...zkoušet koncept který se neosvědčil už před lety mohl v roce 2015 skutečně jen idiot....napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 29. 10. 2015 v 08:21:40
Já jsem spíš myslel nějaká velká finanční omezení. Přece jenom musí počítat s dost velkým flastrem, tak aby neořezávali co se dá...napsal: petr - email:havlicek@lemans.cz - 27. 10. 2015 v 13:15:23
Doufám, že to žádný vliv na závodní činnost Audi mít nebude. Snad se to týká jen sériových aut. I když se také Audi v Le Mans chlubí čistými spalinami a občas to z výfuku začoudilo. Tak nevím, jestli i tady nejsou nějaké fígle.napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 26. 10. 2015 v 07:24:12
...co si myslíte o vlivu ,,skandálu,, VW na závodní team AUDI...napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 06. 08. 2015 v 18:10:48
ticket@lemans.orgnapsal: karel - email:karel.smida@email.cz - 25. 06. 2015 v 06:28:50
Zdravím poradte mě kde se dá už nyní zarezervovat kemp na příští rok.Protože kempy jsou potom plné a dá se sehnat místo jen ve žlutém ktery je daleko.děkuji ynapsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 19. 06. 2015 v 15:56:53
Toyota to bude mít těžké...ono prosadit se proti 2 německým gigantům ... Loni měla skvělou šanci závod vyhrát, půl závodu v LM vedla, ale bohužel....napsal: Jirka - email:j.kunz@centrum.cz - 19. 06. 2015 v 15:49:16
Zdravím všechny \"blázny\", jako jsem já :-) Tak jsme se my fandové PORSCHE po sedmnáctí letech dočkali sedmnáctého vítězství naší oblíbené značky v LeMans na okruhu LaSarthe. Uvidíme, co bude za rok, u NISSANU se vcelku všichni smáli a byli v pohodě i přes to, jak špatně jejích vozy jely, takže si myslím, že budou pokračovat, Audi, bude jistě zase chtít vzít vítězství na svou stranu a PORSCHE potvrdit to letošní, takže o tyto týmy, bych strach neměl, mám, ale obavy o TOYOTU, protože tato značka má snad LeMans prokleté a těžko říci, co se honí v hlavách mocipánům této značky, po dalším, pro ně určitě neúspěchu, ono vyhrát mistrovství je jistě neskutečně krásná věc, ale vítězství v LeMans má kredit daleko vyšší. V každém případě, by to chtělo příští rok vidět \" zase \"na živo\" - http://jirkaautomodely.stranky1.cz/miselemans2014/ Závěrem pozdravuji Petra, Ivana a Dalibora.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 17. 06. 2015 v 17:35:26
Zdravím Ivana i Juru. Myslím, že to bylo letos poprvé, co byly kempy úplně obsazené. To se v posledních 20 letech nestalo a vždy se místo našlo. Dříve dokonce i v kempech a na parkovištích Blue a Red. Je vidět, že fanoušků přibývá a to sebou nese i tato negativa. Holt se bude muset lépe a s větším předstihem cesta plánovat. Jinak díky, že jste to Porsche dotáhli vítězně do cíle!!!napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 16. 06. 2015 v 18:12:48
Ono když bereš víc lidí, tak je problém s tím, že spousta jich neví ještě čtrnáct dní před odjezdem, jestli pojede, nebo ne. Víckrát se mě to ale nestane... To slibuju. Ono tam taky letos bylo o sto tisíc lidí víc...napsal: Ivan Lelák - email:ivanlelak@volny.cz - 16. 06. 2015 v 16:09:21
My měli vloni štěstí, že jsme jeli s Petrem Havlíčkem a ten kemp předem rezervoval. Za rok doufám pojedu zase, nejlépe v osvědčené partě. S klukama jsem se nikdy předtím neviděl a v neděli jsem se loučil s nejlepšími přáteli, co se známe léta, aspoň jsem měl ten pocit:-).napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 16. 06. 2015 v 11:26:11
Letošní výlet do Sarthe byl trošku kuriozní. Největší šok jsme zaznamenali po příchodu do centrální evidence ve čtvrtek kolem šesté, kde nám \"žena za pultem\" oznámila, že kempy i parkoviště jsou vyprodané... Měl jsem chuť se jít oběsit. Chvilku jsme bezradně kroužili po okolí, objevili nové cesty mezi Arnage a Le Mans, ale prostor pro ubytování třiadvaceti návštěvníků ne a ne objevit. Objevili jsme pár zajímavých pozemků na prodej, ale na uvedených číslech byl vždy jen záznamník. Nakonec to Červ s Petrem vzali v Arnage dům od domu, takže jsme nakonec skončili kolem desáté večer na zahradě jednoho domku, asi kilometr od kruháče u zatáčky Porsche. Pán Bůh nás asi má přece jenom rád... Podrobnosti se pokusím shrnout do nějakého reportu, který jsem už dlouho žádný nenapsal. Chtěl bych tím jenom upozornit na fakt, že bez zabookování kempu někdy začátkem roku, není vůbec jednoduché se v Le Mans uplacírovat. Závod fantastický, příští rok jedeme znovu. Hezké léto...napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 15. 06. 2015 v 20:22:38
Pokud Nissan na sebe chtěl upozornit pouze marketingem a přitom ve skutečnosti seriózně nepomýšlel na výhru jako když se vrátilo loni Porsche či v roce 2012 Toyota tak si to můžou strčit za klobouk....díky něčemu co 50% závodu prostojí v boxech, hnusně to vypadá a ještě je to pomalé a nekonkurenceschopné bych si určitě Nissan nekoupil-jak píše Petr pode mnou je to spíše kontraproduktivní... Jinak Porsche naprosto zaslouženě, Audi letos trochu připomnělo Peugeot, kdy jeho vozy byli rychlejší, ale neustále měli nějaké problémy, ale co, seriál WEC není jen LM a Audi první 2 závody vyhrálo....nová R18 je v závodním tempu o chloupek rychlejší než Porsche které vládne kvalifikacím.... Jinak na příští rok má Toyota připravit novou TS050, protože stávající vylepšená TS040 z loňského roku už tempem nestačí ač je rychlejší než loni....no prostě parádní vyhlídky!!! Ted už se jen modlit ať FIA zase něco neskrečuje, protože jak se začne konkurovat F1 tak se vždy něco stane...viz. skupina C a vozy lmp1 jsou velice rychlé potažmo seriál WEC čím dál populárnější....napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 15. 06. 2015 v 16:18:47
Co se týká Nissanu LMP1, tak si také myslím, že je to cesta špatným směrem. Nevím, jaké má výhody mít motor před jezdcem. Úplně postavené na hlavu mi ale přijde pohon přední nápravy. Fyzika platí v každém politickém režimu a ať chceme nebo ne, při akceleraci se předek odlehčuje a zadek zatěžuje. To znamená, že trakce bude horší, a také v komentáři k Le Mans zaznělo, že se Nissanu při akceleraci přední kola protáčí i při vyšších rychlostech. Výhoda, že si mohu při umístění motoru vpředu hrát lépe s aerodynamikou v zadní části vozu, to asi nevyváží. Přední náprava je velmi namáhaná, a v zatáčkách se zadní vnitřní kolo zvedá. To také trakci nepřidá. No nechme se překvapit, třeba se mýlím. Pokud to má být hlavně marketingový tah, tak začátek se jim povedl skvěle. Bez výsledků to ale asi bude kontraproduktivní.napsal: Ivan Lelák - email:ivanlelak@volny.cz - 15. 06. 2015 v 09:22:37
Nissan - nemyslím, že to jsou vyhozené peníze a nemyslím ani, že Nissan sám by myslel, že s autem udělá díru do světa. Nissan na sebe především umí skvěle upozornit a Delta Wing nebo letošní předokolka jsou jsou ideální magnety pro oči veřejnosti. Nissan tím také říká, že je inovativní a nelituje investic do vývoje netradičních řešení. A to se jistě projeví v prodeji běžných aut. Porsche to dokázalo!!! Už vloni mělo slušně našlápnuto, bohužel auta nebyla nejrychlejší a nevydržela 24, ale jen 22,5 hodiny. Letos to neponechali náhodě a trochu mne mrzí, že jsem tam nebyl. Ale on je každý rok něčím zajímavý. Když Audi přerušil Bentley (2003) nebo Peugeot (2009), nebyly to takový giganti světového motorismu jako PORSCHE a bylo to jen na rok. Teď ale může mít Audi problém na mnohem déle. Mám pocit, že se pěkně naštvalo a za rok udělá všechno, aby stálo zase na nejvyšším stupni. Tak nemám čeho litovat, vyrazím tam za rok, stejně jsem si tam zapomněl vloni něco koupit:-)! napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 14. 06. 2015 v 21:13:50
Začíná to vypadat že Nissan vyhodil peníze oknem...ale co...chtěli být něco extra namísto aby šli vyzkoušenou cestou konkurence, tak to mají. Já myslím že kde kdo byl po velkém očekávání naštvaný už když poprvé to auto odhalily že namísto seriózního útoku mezi elitu je to zase další šlápnutí do prázdna ala Delta Wingnapsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 14. 06. 2015 v 20:46:31
Letos pěkný Závod, konečně konkurence pro Audi, ale ty rozpočty továren musí být šílené.LMP2 byl na začátku nářez, GT PRO potřebuje novou krev, Ford tomu trochu pomůže .Nissan - to je hodně těžký porod, jestli to daj do kupy tak, aby to celé fungovalo, máj můj neskonalý obdiv.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 14. 06. 2015 v 16:59:47
Toyota nakonec dokázala zajet v závodě solidních 3:20.8, takže byla rychlejší než loni, ale konkurence prostě udělala větší pokrok....napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 14. 06. 2015 v 15:02:08
Tak konečně jiný vítěz než Audi. Možná tím končí jedna éra. Porsche se hned druhý rok vrátilo na výsluní a navíc dvojitým vítězstvím. V sobotu večer jsem už myslel, že se to Porsche nepovede. Audi jely skvěle. V noci se to ale zlomilo a od nedělního rána již měly Porsche navrch. Porsche neměly v podstatě žádné technické problémy. Naopak všechny Audi měly technciké problémy, ale zajely v závodě úžasné časy na kolo pod 3:18. To žádné Porsche nedokázalo. Krásný závod!!! Škoda, že Toyota hrála letos druhé housle.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 14. 06. 2015 v 11:49:07
3:17.475...Lotterernapsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 13. 06. 2015 v 19:27:46
3:17.647 ..... nejrychlejší kolo všech dob v LM , takto dobrý čas nebyl zajet ani na původní dlouhé rovince, žádné nejrychlejší kolo ze závodu nebylo nikdy pod 3:18........ napsal: houzva - email:houzva@atlas.cz - 13. 06. 2015 v 18:05:15
Tak málem to bylo 2 Audiny mimo race kvůli jednomu pitomcovi v GT. Zase jako v 2011napsal: Ivan Lelák - email:ivanlelak@volny.cz - 12. 06. 2015 v 15:45:59
Mám z Porsche radost Petře, ale znáš to, vloni Porsche jelo, ne nejrychleji, ale slušně a hlavně rovnoměrně přes 22 hodin. A pak... Ale držím palce, je to moje srdeční značka. Jaké má být v LM vlastně počasí? To může s výsledky zamíchat...napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 12. 06. 2015 v 10:19:07
Tak Porsche v kvalifikaci nezaváhaly. Úžasné zrychlení proti testovacímu dni. Teď ještě aby jim to vydrželo i v závodu. Toyota stále hodně za očekáváním. Velké zklamání. O Nissanu ani nemluvě. Jsem zvědav, jak dlouho bude šéfy Nissanu bavit cpát do tohoto projektu peníze.napsal: Honza - email:houzva@atlas.cz - 08. 06. 2015 v 20:00:45
Ahoj hledám parťáka do auta na cestu na 24h Le Mans. Odjezd Praha v pátek 12.6. 9h, návrat v noci(spíš k ránu) z neděle na pondělí. Odjezd z LeMans hned po dojetí závodu. Kdyby měl někdo zájem ozvěte se do středy na email houzva@atlas.cz Další info přes telefon. Mírná spoluučast za palivo a střídačka v řízení. napsal: Kepty - email:kapitan@kepty.cz - 08. 06. 2015 v 13:31:09
https://www.facebook.com/events/843823222359773/ už je tu založen event od Eurosportu pro lepší diskuzinapsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 31. 05. 2015 v 22:11:51
Možné to je, však srovnej si letošní časy ze SPA a Silverstone z těma z předchozích let, ten rozdíl je tam ohromný, časy šli dolů až o několik vteřin na kolo. Mimochodem Porsche v tom červeném zbarvení vypadá dost dobře. Stejně tak sluší ta legendární barva z 90 let Nissanu, ještě tak aby auto taky jelo....napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 31. 05. 2015 v 21:59:24
No jestli pojedou 3:16, tak to bude mazec........... Pokud Toyota udělá překvápko, tak jenom dobře, ale jsem scepticus.První dva závody nepředvedli vůbec nic.Uvidíme, jak na tom kluci budou,radost mi dělá početné pole, tou už tu dlouho nebylo.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 31. 05. 2015 v 21:00:17
Ted jsem četl, že Nissan opravdu nejezdil naplno, navíc pořád na autě něco předělávali a když už vyjeli na okruh tak zase začalo pršet, tak jediné čím se vůz blýsknul je největší top speed v testech, zhruba 335 km/h v před šikanou. To odzkoušení chápu, ale Nissan už testuje vůz několik měsíců tak už by měli zhruba vědět jak na tom jsou, dnes to určitě nebyl jejich první test vozu.... Rychlostně na Porsche má pouze Audi-takhle bych to Lubino správně napsal, minimálně v rychlosti na jedno kolo nemá Porsche konkurenci, akorát Audi k velké rychlosti přidává i spolehlivost. Toyota se podle mého ještě ukáže, vůz momentálně podstupuje úpravy, je fakt že zatímco Audi a Porsche udělali oproti lonsku rychlostní krok kupředu tak Toyota zůstala stát na místě a svůj loňský vůz zjevně o moc nevylepšila...asi si mysleli že to bude i letos stačit, ale časy na kolo se extrémně zlepšili. Prý pokud budou v kvaldě dobré podmínky může se očekávat i čas pod 3:16. !!!!!!!!! Rekord okruhu je tak docela ohrožen.....zatím jsou letošní lmp1 nejrychlejší speciály LM všech dob, to je bez debaty. napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 31. 05. 2015 v 20:18:09
To Lukáš:On Bowlby tvrdil už v týdnu, že nepojedou na plno, musí auta odzkoušet.Pokud by došlo k poškození n měli by velký problém.Nicméně i tak si nedělám iluze.Letos tipuju, že nedojde ani jeden.To auto je příliš revoluční, program má zpoždění........no vidím to na pěkný průšvih, jako kdysi Aston Martin se svými prototypem.Rád bych se mýlil.Závod bude dlouhý , stát se může cokoliv, ale rychlostně na Audi má jenom Porsche, jak to bude s bezporuchovostí se uvidí.TOYOTA, to je letos ukázkový průšvih,bez debat.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 31. 05. 2015 v 18:25:25
Jediné co se dá brát v potaz je to že Nissan třeba nejezdil na plno, ale i tak časy v průměru o víc jak 20 vteřin na kolo pomalejší oproti špičce v lmp 1 to je docela trapas.....Toyota hned při debutu v roce 2012 jezdila skvěle, Porsche také, jen Nissan musí zkoušet pořád nějaké koncepty a takhle to dopadá, já nevím proč se nedrželi už vyzkoušené cesty, tohle stojí spoustu peněz a bude to k ničemu.... Toyotu zatím nechávám, Nakajima dnes 3:25, ale loni dal v kvaldě 3:21.7, takže Toyota má určitě ještě na víc, hlavně závod je dlouhý.... Jinak Porsche jede, Hartley dnes dal 3:21.0...to už je o víc jak půl vteřiny lepší než zajel loni Nakajima v kvalifikaci, pokud bude v kvaldě sucho a teplo tak je možné že po 7 letech padne Sarrazinův čas z roku 08 3:18.5 dosáhnutý z Peugeotem. Nicméně Nissan zatím katastrofa 3:43 .....to by zajel i prototyp z 90 roku....napsal: Kepty - email:kapitan@kepty.cz - 31. 05. 2015 v 18:00:39
Lukáš: Pravda pravda... Ty časy jsou pro mne zklamání... Jsou téměř stejně \"pomalé\" jako LMP3 z ELMS (v porovnání s tím jediným vozem který využil možnosti dneska testovat LMP3) a to je prostě až příliš pomalé. Bohužel Toyoty jsou opravdu pomalé a letos bude asi největší šance sesadit Audi pro Porsche, i když tomu moc nevěřím...napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 31. 05. 2015 v 16:08:02
Na rozdíl od Toyoty v roce 2012 a Porsche loni jezdí zatím Nissan pěknou tužku...zatím to vypadá že nebude ani rychlejší než nejrychlejší lmp 2......takže letos tam opravdu bude jen jako zajímavost.napsal: petr - email:varrlok@seznam.cz - 21. 05. 2015 v 09:54:42
zdravim byl nekdo na zavode http://www.1000miglia.eu/index-en.php nebo poradi kdo tam jezdi? dik petr napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 20. 05. 2015 v 20:05:55
A co tohle pánové:http://sportscar365.com/lemans/wec/report-bmw-evaluating-lmp1-program-for-2017/napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 20. 05. 2015 v 09:35:28
To Kepty: No jestli Toyota mlží, tak se jí dost daří...........Moc se mi tomu nechce věřit.Audi má letos nejen bezporuchové, ale i rychlé auto, což je vražedná kombinace.Porsche je velmi rychlé, ale občas se objeví nějaká závada a opotřebení pneu je poněkud větší.Nissan, tam si nedělám iluze, první sezóna, spoždění programu a naprosto revoluční řešení = jestli dojrde jrden vůz, bude to úspěch. Třeba to vidím dost černě, viz Porsche vloni.napsal: Kepty - email:kapitan@kepty.cz - 17. 05. 2015 v 15:46:20
A také jsem zvědavej na Lotus, v předchozích závodech toho zrovna moc neodjeli...napsal: Kepty - email:kapitan@kepty.cz - 17. 05. 2015 v 15:44:27
Já nevím... Nepovažoval bych Toyotu za nejpomalejší. Je pravda že co se týče časů tak neměli takový progress mezi Silverstonem a Spa, ale kdo ví jestli to bylo způsobené jen výkonem. Měsíc a půl je dlouhá doba. Každopádně jsem hodně zvědavý na testy a na časy Nissanu...napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 17. 05. 2015 v 11:14:20
Myslím že Panoz měl motor vepředu, ale pohon tuším zadních kol, ale Nissan nebude jen předokolka, i zadní kola mají náhon, sázky nevím, ale je víc než jasné že napoprvé můžou těžko myslet na výhru.....favorit je jasný-AUDI......největší soupeř Porsche, poněkud roztrpčený jsem zatím z Toyoty která je oproti loňsku zatím nejpomalejší....mně mnohem více zajímají časy dosažené na kolo na okruhu LM, protože lmp 1 šla rychlostně hodně dopředu, už jsou mnohem rychlejší než byli 10 válce z let 08-10 v Peugeotech.napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 17. 05. 2015 v 08:25:24
Za měsíc se startuje největší akce roku, a tady ticho po pěšině. Myslím, že přední náhon v LMP 1 ještě nikdy nejel. Nebo se mýlím? Jaké jsou sázkové kurzy na NISSAN...napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 19. 04. 2015 v 22:34:07
Závod jsem viděl, krom skvělého souboje Audi a Porsche byli zajímavé taky časy na kolo, v kvaldě 1:39.5 to nemá daleko do vozů F1...napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 19. 04. 2015 v 09:26:34
V 1. závodu WEC 2015 v Silverstone byly k vidění úžasné souboje Audi a Porsche, hlavně kolem 2. hodiny závodu, kdy se honili Fassler a Jani. Kdo jste to neviděl tak doporučuji najít si to na You tube. To se často nevidí. napsal: Michael - email:ikefemula@seznam.cz - 08. 04. 2015 v 16:33:30
koukám že 3:18.513 v kvaldě roku 2008 je nejrychlejší čas všech dob co se kdy v Le Mans zajelnapsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 03. 04. 2015 v 14:28:43
Pro Marka. Co se týká návštevy Le Mans, tak zkušeností je spousta. Řada z nich, včetně cen, je v zážitcích fanoušků na těchto stránkách v části \"Návštěva v Le Mans\". V kempech je letos cena za 1 auto a 1 stan 55€. Nezáleží na počtu lidí. Dostupný už je pouze žlutý kemp Beausejour. Dá se také spát pod širákem na zemi přímo na okruhu, problém je když prší. Nebo v autě na parkovišti za 17 až 28€. Vstupenka na závod, na celý víkend, stojí 75€. Vstupenky do kempu a na okruh se dají sehnat i těsně před závodem. Dají se koupit i lístky na tribunu. Stojí od 65€ do 100€, ale jsou možná už vyprodané a závod se dá v klidu sledovat i mimo tribuny z různých míst, kde se dá sednout na zem, nebo si sebou vzít stoličku. Všechny informace i možnost objednat si vstupenky předem je na oficiálních stránkách www.24h-lemans.com. Doprava buď vlastním autem, nebo se k někomu přidat. Pravidelně tam jezdí Jura Beneš benrotor@seznam.cz, nebo cestovní kancelář www.wisnar.cz. Myslím, že poprvé je lepší jet s někým, kdo tam již byl. Jinak člověk ztratí spoustu času průzkumem a může přijít o plno zajímavých událostí a míst. Pokud se jede autem po dálnici, tak mítné ve Francii dělá 47€ jedním směrem. Dá se jet i mimo dálnice, ale cesta trvá o dost déle.napsal: Marek - email:melichmarek@seznam.cz - 03. 04. 2015 v 12:58:38
Zdravim všechny moc rád bych se podival do Le Mans na zavody poradí mě zde někdo jak a kde obědnat,jaké jsou ceny na okruhu a na kolik to celé výjde.Díky Marek.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 28. 03. 2015 v 08:43:53
Porsche nastoupí ve 3 barevných kombinacích !! Červená vypadá bombově, jako vítěz závodu 1970 .napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 17. 02. 2015 v 20:36:19
Nissan 3 auta, Audi 3 auta, Porsche také a 2 vozy Toyota- 11 továrních vozů !! To už tu sakra dlouho nebylo !!napsal: daihatsu.materia - email:kcepelak@post.cz - 07. 02. 2015 v 08:55:57
https://www.youtube.com/watch?v=RMhnOrXJjaM Tak tady je už nový Nissan naživo zblízka. napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 19. 01. 2015 v 22:47:43
Tady je ochutnávka nového Nissanu http://blackflag.jalopnik.com/exclusive-see-and-hear-nissans-front-engine-gt-r-le-ma-1680363700napsal: Petr Kůst - email:kust.petr@seznam.cz - 16. 01. 2015 v 17:24:12
Ahoj všichni, obracím se na Vás s malou prosbou. Tento rok chci jet s přáteli autem na Le Mans a poohlížíme se po šikovném kempu. Nepotřebujeme žádný luxus a pokud by byl v rozumné blízkosti trati, bylo by to vynikající. Za jakoukoliv pomoc , či organizační tip (jak a kdy objednat apod) Vám budu vděčný. S pozdravem P. Kůstnapsal: Ivan Lelák - email:ivanlelak@volny.cz - 04. 12. 2014 v 10:53:39
Blíží se Vánoce a já stále žiju z letošní návštěvy Le Mans, kam jsem se dostal díky Petrovi (viz.jeho článek na těchto stránkách). Byl jsem tam poprvé, splnil si sen, který mne provázel několik desítek let, bylo to nepopsatelně nádherné, žádnými slovy neumím vyjádřit atmosféru, náladu a přívaly emocí, které mne denně zaplavovaly. Nachodili jsme desítky kilometrů, ale vůbec jsem to nevnímal, na každém kroku jsme viděli něco úžasnéhoať to bylo v kempu, cestou na okruh, v depu, na dráze či jejím zákulisí. Ani cesta tam a zpět nebyla frustrující a pěkně mi utekla. Mám jen 2 nedostatky a to, že jsem si nekoupil ještě jednu knihu o Steve McQueenovi (ale koupil si knihu o natáčení jeho legendárního filmu, po několika dnech ji kluci vyšťourali, díky!) a druhým je absence kvalitního foťáku. Sice jsem od dubna sháněl kvalitní náhradu za můj odolný kompakt, který je nezastupitelný na krku při motoexpedicích, ale kvalita fotek je taková kompaktová, ale do Le Mans jsem žádný nevybral a nakonec koupil 2 foťáky (malý profikompakt, co je stále po ruce + velkou zrcadlovku) až na podzim. No, aspoň má důvod se do Le Mans ještě někdy vydat... Díky Petře a samozřejmě i díky Dalibore a Jirko, byli jste skvělí!!! napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 19. 11. 2014 v 22:28:42
Tom Kristensen končí! http://www.24h-lemans.com/en/news/the-automobile-club-de-l-ouest-pays-tribute-to-tom-kristensen-s-departure_2_2_1746_17895.html napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 31. 08. 2014 v 12:58:29
http://www.zerotohundred.com/wp-content/uploads/2013/02/Nissan-LMP1-Concept-2014-Rendering-01.jpgnapsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 17. 06. 2014 v 18:28:51
Na místě opět skvělý zážitek, celkem nás bylo osmnáct. Člověk nemá sice takový přehled o momentální situaci, ale atmosféra opět fantastická. V sobotu večer jsme se zajeli tradičně podívat do Arnage i Mulsane, takže jsme splnili všechno opět na sto procent...napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 15. 06. 2014 v 16:49:45
Toyota smůla, Porsche také a ještě bylo v závodě dost pomalé, Audi klasika, v kvaldě průměr v závodě jede mnohem rychleji a ještě má více štěstí a 3 auta na startu jako pojistku.... Závod jako takový dobrý,ale přeci jen jsem si představoval výhru jednoho z vozů Toyota....smůla posádky Sarraz., Wurz a Nakajima, jasně jela na čele.napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 13. 06. 2014 v 09:55:08
Ta kvalifikace ke děsná, předevčírem předčasně ukončena, včera taktéž. Těšil jsem se na hon za nejlepším časem. Porsche zatím překvapilo, nečekal jsem,že bude schopné takto držet tempo, uvidíme v závodě.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 12. 06. 2014 v 21:54:35
Letošní vozy určitě nejsou pomalejší než lonské, před chvilkou Nakajima na Toyotě zajel 3:21 789....o 0,6 lepší než loni.....napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 12. 06. 2014 v 06:36:49
Porsche v kvalifikacích mile překvapilo poté, co jsme mohli vidět v trénincích. Co mylíte ? udržý si toto tempo i v dalších částích kvalfikací a i samotném závodě ?napsal: Ryan - email:r.vojik@seznam.cz - 11. 06. 2014 v 00:10:48
Ještě by mě zajímalo, zda se na okruhu, v blízkosti trati, nacházejí místa, kde lze postavit stan. Tzn. zda se dá postavit i mimo tzv. kempy. Samozřejmě mimo parkoviště, kde jsem se dočetl, že je kempování zakázáno.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 10. 06. 2014 v 16:40:45
Co se týká lístků, tak zatím vždy se daly lístky na vstup koupit na místě až těsně před závodem. Okruh je velký a diváků se tam vejde dost. S kempem to může být horší, i když žlutý kemp je zatím volný. Čím člověk déle přijede, tím jsou v kempu volná místa dál od trati.napsal: Ryan - email:r.vojik@seznam.cz - 10. 06. 2014 v 13:31:54
Zdravím, chystáme se letos poprvé na Le Mans, tak by mě zajímalo, jak je to se sháněním lístků až na místě, popř. s místem na stan atd. napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 10. 06. 2014 v 12:07:17
To by bylo skvělý, koukám že se LMP 1 začíná slušným tempem rozvíjet, do nedávna 2 značky a příští rok hned 4 zančky v LMP 1 (hybrid)napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 10. 06. 2014 v 09:26:07
Na sobotu svolalo Ferrari přímo v Le Mans tiskovku. Začíná se čím dál více spekulovat o návratu značky do vrcholné kategorie.To by byla pecka.napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 20:53:45
Doufám, že i trošku zaprší, ať to má šmrnc :Dnapsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 09. 06. 2014 v 20:45:39
rád sleduju vozy Aston Martin a jejich souboje s vozy Porsche a Ferrari v kategorii LMGTE Pro, nicméně na prvním místě je samozřejmě LMP1 a vozy Toyota-ta letos už konečně musí vyhrát !!napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 20:13:02
Ještě bych se chtěl zeptat, jestli máte i nějaké své favority v jiných kategoriích než LMP-1, nebo jste poze fanoušky manofakturního souboje Porsche, Toyota, Audi.napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 20:11:12
Toho se právě u Porsche bojím, mají až moc nových technologií, které by mohli v tak dlouhém a náročném závodě selhat. napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 09. 06. 2014 v 19:59:44
Myslím, že letošním favoritem je Toyota. Podle informací má asi nejlepší hybridní systém díky akumulaci el. energie v kondenzátorech. Při maximálním výkonu všech pohoů má až 1000 k. Svoji rychlost zatím prokázala ve všech letošních kláních. Audi jediné sází stále na naftu. Nové předpisy snad benzinové motory s naftovými vyrovnaly. Porsche je také rychlé. Jako jediné využívá i rekuperaci energie z turbodmychadla, což je výhoda. Pokud nebude mít technické problémy, provázející však každou novinku, tak má také šanci. V Le Mans je ale jakákoliv předpověď pouze teorií. Závod je dlouhý a náročný, a vyhořel již ledajaký favorit.napsal: Lukáš - email:nissan350ztiger@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 17:07:43
To jim ale na šanci konkurovat hybridum nedodá ne? O.o napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 14:17:46
Teď jsem koukal, NISSAN na Le Mans 2015 připraví tři vozy LMP1 a Rebellion dostal od komisařů povolení snížit váhu o 80 kg ,neomezený průtok paliva v kole a navýšení celkového paliva o 2%.napsal: Lukáš - email:nissan350ztiger@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 14:00:16
Přesně... uvidíme, už aby byly alespoň ty kvalifikace:)napsal: Lukáš - email:nissan350ztiger@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 13:04:08
Přesně... uvidíme, už aby byly alespoň ty kvalifikace:)napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 11:05:39
To:Lukáš No uvidíme, kdyby to byla pravda, jen dobře ��. Hlavně jsem zvědavý na jejich spolehlivost, v každém závodě byl nějaký problém.Toyota zase až \"moc\" spolehlivá.napsal: Lukáš - email:nissan350ztiger@centrum.cz - 09. 06. 2014 v 06:45:17
Pro tento rok sázim jako na nejrychlejší vůz Porsche, jen už si nejsem tak jist jeho spolehlivostí.napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 08. 06. 2014 v 13:12:08
Nějaké postřehy a tipy pro Le Mans a příští víkend? Koukal jsem na počasí a zatím to vypadá celkem slibně - 23 polojasno! Někde jsem četl, že v areálu bude výstava vozů Porsche, které startovaly (a uspěly) v historii závodu. Má někdo něco dalšího?napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 07. 06. 2014 v 22:12:09
Stejně pokud se podívám zpět v čase tak nejrychlejší vůz co kdy na okruhu v Le Mans startoval byl Peugeot 905 HDi FAB, zvláště v letech 2008 a 2010 měl neskutečnou rychlost. Důkazem budiž čas 3:18.513 Sarrazina z roku 08 v kvaldě, což je nejrychlejší kolo jaké zde kdy kdo zajel a v roce 2010 Duval v samotném závodě 3:19.054. V roce 2011 se to utnulo snížením objemu motorů a jezdili se časy mnohem pomalejší, nicméně vozy už zase postupně díky technologii zrychlují, ale na Peugeot pořád nemají.napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 06. 06. 2014 v 20:31:54
Ahoj... chtěl bych se zeptat, jaké má která LPM1-H přednosti ? vím z předchozích let, že Audi je spíše spolehlivá zatímco Toyota dosahuje vysokých maximálních rychlostí, jak je to s Porsche ? děkuji :)napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 06. 06. 2014 v 17:40:32
Díky za odkaz :) rozhodně se na letošní ročník těším, a Porsche to přeju, ale zároveň i tak trochu přeji 10. triumf Kristensenovynapsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 06. 06. 2014 v 16:42:22
To:Tomáš Co se týče přímo Porsche, tady je to celkem slušně vysvětleno:http://auto.idnes.cz/porsche-919-hybrid-le-mans-lmp1-zeneva-dbn-/automoto.aspx?c=A140304_120317_automoto_vok Audi a Toyota to mají ale úplně jinak vyřešeno.Bez těchto technologií, nejsou auta konkurence schopná.Viz Rebellion, sice nový vůz,ale bez hybridního doplňku v testech o několik sekund pomalejší na kolo.napsal: Tomáš - email:mrolympia@centrum.cz - 06. 06. 2014 v 15:39:01
Ahoj... chtěl bych se zeptat, jaké má která LPM1-H přednosti ? vím z předchozích let, že Audi je spíše spolehlivá zatímco Toyota dosahuje vysokých maximálních rychlostí, jak je to s Porsche ? děkuji :)napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 04. 06. 2014 v 08:42:05
To:Lukáš Asi se dá celkem s vámi souhlasit ohledně Porsche. Ale ve SPA už byl viditelný potenciál a na začátku všem ujíždělo. Můj názor je, že čert ví jak na to \"šlapali\" a vše se uvidí v samotném, závodě. Toyota bez debaty letos vypadá hodně rychlá, ale ten závod je moc moc dlouhý ,stát se může cokoliv.Audi bude držák, v tom asi bude jejich šance.Každopádně po letech by to mělo být zase zajímavější.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 03. 06. 2014 v 16:19:51
Porsche není podle mého ještě dostatečně zralé aby porazilo tovární Audi a Toyotu, já osobně favorizuji Toyotu a také jim to nejvíce přeju-nejhezčí vůz, skvělý motor s výborným zvukem a navíc Toyotě ta výhra v Le Mans stále uniká....Audi a Porsche jich má v historii mnoho.napsal: Tomáš - email:tomas.magula@chello.sk - 03. 06. 2014 v 16:13:10
neviete či ide niekto aj zo Slovenska, teda okrem - Mareka a mňa ?napsal: Marek - email:stefakmarek@azet.sk - 03. 06. 2014 v 16:02:28
Porche Team im to ukaze :) Ideme zo Slovenska autom dvaja :)))napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 01. 06. 2014 v 22:08:02
Toyota vypadá hodně hodně rychle, no uvidíme za 14 dní v kvaldě.Letos to vypadá na slušnou bitvu.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 01. 06. 2014 v 20:06:16
tedy pardon, zajel to Sébastien Bueminapsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 01. 06. 2014 v 17:07:49
Dnes testovací den v LM, Lappiere s Toyotou to zajel 3:23.014, což už je rychlejší čas než kterého zde dosáhla Toyota loni a předloni v kvalifikaci, letošní vozy budou zjevně rychlejší než lonské.napsal: Eddieul - email:fandav@seznam.cz - 26. 05. 2014 v 07:12:32
Máme dvě místa v autě na letošní LeMans ,tak kdo by měl zájem, napište. Odjezd je ale už ve středu 11.6.14 večer aby mi nic neuteklo ;-) Fandanapsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 24. 05. 2014 v 09:01:46
Nissan příští rok do LMP1 !!napsal: Mirek Wisnar - email:zajezdy@wisnar.cz - 20. 05. 2014 v 10:43:59
Uvolnilo se nám jedno místo v autobuse ! Jestli máte zájem, ozvěte se na 556 821 780 nebo sms 604 204 519. Případně pište na booking@wisnar.cz, zajezdy@wisnar.cz .... Kempujeme kousek od trati, v pátek stíháme i otevřenou pit-lane, i parádu, protože se dáváme odvézt, tak v pondělí dopoledne jsme zpátky v ČR. No neberte to ! :-) Mirek Wisnarnapsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 05. 05. 2014 v 18:34:10
Na parkovištích se dá zaparkovat auto a dá se určitě v autě i spát. Nedá se vedle auta postavit stan.napsal: Miloslav Fafílek - email:milfazlin@volny.cz - 04. 05. 2014 v 22:54:39
Chci se těch, co to znají, zeptat - u parkoviště, například Modrá-blanc je napsáno, že campink zakázán. Jsem sám a když si ustelu v autě, tak co?napsal: Milan Hlaváč - email:milanhlavac@quick.cz - 03. 05. 2014 v 15:09:25
Zdravím všechny fandy. Letos se do LeM s panem Wisnarem nedostanu, mrzí mě to, ale jsou jiné povinnosti. Tak kdo tam budete, tak si to užijte!! Vzpoměl jsem si na dobu svého mládí, kdy někdy v roce 1974-75 vyšla v Mladém světě speciélní vyjímatelná příloha o LeM. Nemáte ji náhodou někdo a nešla by za úplatu okopírovat a poslat? Kdysi sem ji měl, ale chod dějin ji někam nenávratně zavál.... Kdyby jo, tak prosím písněte na email, jistě se domluvíme. Díky Milan. Jo a pozdravujte na Dunlopu!!napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 01. 05. 2014 v 13:22:04
Letos zase jedeme do Le Mans. Zatím jsme tři a nabízíme tak jedno místo v autě pro dalšího fandu. Pokud se někdo chcete s námi vydat do Mekky automobilového sportu, tak dejte vědět na e-mail. Těšíme se na společné zážitky.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 21. 04. 2014 v 12:29:06
Závod jsem viděl celej, užíval jsem si to,trochu mě mrzelo že byla po havárii druhého Audi zkažena stíhací jízdy Nakajimi který se dokázal vedoucímu vozu přiblížit na 45 vteřin, ale pak byl SC a znovu ztráta 1 kola.... Porsche zatím jelo na jisototu, protože vůz zajížděl tradičně o něco pomalejší časy než Audi a Toyota.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 21. 04. 2014 v 08:36:53
Tak první závod skončil velkým překvapením. Snad poprvé v posledních 10 letech nedojelo ani jedno Audi do Cíle. Toyoty prokázaly svoji rychlost i spolehlivost a Porsche se také nepředstavilo v nejhorším světle. Velký příslib napínavé podívané do dalších závodů.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 20. 04. 2014 v 16:16:29
obě Audi v 6 hodinovce mimo hru....napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 03. 04. 2014 v 12:15:08
Nepochybuju že Porsche bude mít rychlost, otázkou zůstává jeho spolehlivost při Le Mans a taky spotřeba vůči vozům Audi a Toyota.napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 02. 04. 2014 v 20:40:16
Jo ten Williams je Gut.Pánové jak to vidíte v letošní sezóně?V testech jasně zahrozilo Porsche,ostatně ten jejich vidlicový čtyřválec je dílo!napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 02. 04. 2014 v 15:39:43
Barvy Martini by byly určitě moc krásné. Stačí se podívat na fotky Porsche 918 Spyder v barvách Martini na internetu. Také mne hned zaujal Williams F1, který letos také startuje v barvách Martini.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 01. 04. 2014 v 14:56:30
Copak pokud by mělo hezké tovární barvy, tak ten tvar vozu by byl zamaskován, třeba v modrooranžové GULF by vypadalo skvěle, vím že to není tak jednoduché-sponzor je sponzor, ale dřív ta auta měla ty reklamy nějak hezčí.Rothmanss vypadalo dobře, dokonce i vozy z roku 1998 kdy Porsche naposled vyhrál měli lepší zbarvení než toto,ale třeba to na závod LM upraví.Toyota taky nejdříve vystupovala v červené barvě, což bylo krásné a nechápu změnu na modrou která jí vůbec nesedí....napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 01. 04. 2014 v 14:37:49
To Lukáš: Jo Martini by bylo hezčí, mě vůbec to auto přijde divné , hlavně ta přední světla, ale hlavně aby to dobře jezdilo.Zatím se zdá že ano, tak ať to vydrží.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 01. 04. 2014 v 10:45:40
škoda že Porsche nemá hezčí tovární zbarvení, tohle je takové nemastné neslané.....napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 30. 03. 2014 v 12:50:52
No uvidíme po prvním závodě,jaké bude rozložení sil.Sice o nic ještě nepůjde,ale napoví to.Co si budeme povídat,vrcholem je Le Mans, zbytek je do počtu.Toyota už by mohla konečně zabrat, loni to byla vysloveně bída Porsche jestli vyhraje, bude to návrat v plné parádě.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 29. 03. 2014 v 22:40:27
Taky jsem koukal na fotky a výsledky z testů na Paul Ricard. Je to nádhera vidět tři vyrovnané značky. Na to jsme čekali od roku 1999, plných 15 let. Zajímavý je odlišný přístup k pohonné jednotce a hybridnímu pohonu u všech třech týmů. Myslím, že nejvíce promakané to mají u Porsche. Audi zase naopak vsadilo na jistotu a spolehlivost. Snad to ale Porschákům také vydrží a konečně ty čtyři kolečka porazí.napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 29. 03. 2014 v 18:19:44
Čau lidi, sledujete někdo testování na Paul Ricard? Konečně více vozů v nejvyšší kategorii.Porsche tam určitě nebude do počtu a Toyota i s hybridním pohonem výkon nějakých 970 koní, to je dílo.Konečně by to mohlo být po letech koukatelné.napsal: Ivan Lelák - email:ivanlelak@volny.cz - 16. 03. 2014 v 17:47:20
Konečně chci letos navštívit LM, nikdy jsem tam nebyl a tak bych se rád přidal k nějaké partě. Chci jet vlastním autem, popř. to spojit s dovolenou na motocyklech, takže je možné, že bych se přidal cestou nebo na místě. Pokud je tu někdo, kdo má s návštěvami LM zkušenosti a nevadilo by mu, že bych se přidal, budu rád. Pokud by mi byl ochoten nějaký pořadatel komerčního zájezdu takto pomoci, rád se budu podílet i finančně, jde mi o know how se vstupenkami, noclehem, parkováním, programem na místě, nejlepšími místy na trati a přístupem na ně apod. Nabídky prosím na ivanlelak@volny.cz, předem děkuji. napsal: Mirek - email:zajezdy@wisnar.cz - 14. 03. 2014 v 16:18:21
Zdravím všechny ! Hlášení pro všechny, kdo se chtějí dát odvézt na letošní čtyřiadvacetihodinovku ! K dnešku, ke 14.3.2014 je přihlášeno 21 zájemců na zájezd do Le Mans. Autobus se plní dobře a tak neváhejte. Pokud byste rádi jeli s námi, raději si místa zamluvte, obvykle měsíc před odjezdem bývá zcela vyprodáno. A letos to vypadá na obzvlášť zajímavé startovní pole ! Dotazy pište e-mailem, případně volejte na 556 840 837 nebo 604 204 519. Přidejte se k nám, jedťe sami, ale hlavně navštivte závody v Le Mans ! Litovat nebudete ! Mireknapsal: Jirka - email:j.kunz@centrum.cz - 08. 01. 2014 v 07:21:15
Petře zdravím, ještě jednou, touto cestou vše NEJ do roku 2014, hlavně zdraví a pevně věřím, že nám to letos vyjde, a do LeMans se dostaneme. Jirkanapsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 06. 01. 2014 v 11:19:05
Taky bych chtěl popřát všem do nového roku hodně zdraví, štěstí a kupu úžasných motoristických zážitků. Jako vrchol samozřejmě bude návrat Porsche do Le Mans, a u toho rozhodně nemůžeme chybět...napsal: Libor - email:liborkrap@centrum.cz - 01. 01. 2014 v 01:22:46
Ahoj Přejeme všem příznivcům famózního zavodu 24hLM vše nejlepší v Novém roce a spoustu krásných motoristických zážitků :) Libor a Bohdulanapsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 22. 12. 2013 v 09:40:55
Adchod Allana McNische z vytrvalostních závodů je určitě velká škoda. Když byl na trati, tak se vždy daly očekávat souboje na hraně. Šel do všeho naplno i když to někdy špatně skončilo. V každém případě to je Pan jezdec a zůstane po něm nezaplněná díra. Jsem zvědav, koho do posádky ke Kristensenovi doplní.napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 19. 12. 2013 v 09:37:19
To Karel:No také jsem koukal! Trošku je to překvapení nebo spíš ta rychlost, ale na druhou stranu Fasler a spol se jevili přece jenom poněkud rychlejší.Navíc jestli jsem dobře koukal, nejsou ještě ani určené posádky. Odchází na vrcholu, klobouk dolů před ním,bude chybět. Audi asi ale bude potřebovat proti Porsche mladší střelce.napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 17. 12. 2013 v 18:11:27
ALLAN MCNISH ENDS LM P CAREER http://www.24h-lemans.com/en/news/parting-at-the-pinnacle-audi-driver-allan-mcnish-ends-lm-p-career_2_2_1746_13522.htmlnapsal: - email: - 18. 08. 2013 v 18:48:43
napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 03. 08. 2013 v 11:55:16
RSC: Jo tak Toyota opravdu pojede po zbytek s jednim vozem, mimo domaciho zavodu.Rebellion to bali v ALMS, to neni dobre.Co se jevi zajimave ,jsou informace o moznem navratu Ferarri. To by byla bomba.napsal: RSC - email:rsc@racingsportscars.cz - 07. 07. 2013 v 18:43:34
Pozn. pro admina: Ten můj email má samozřejmě koncovku com, ale nějak tady neprochází.napsal: RSC - email:rsc@racingsportscars.cz - 07. 07. 2013 v 18:42:22
Lubino: Tu Mazdu v LMP1 bych si hodně přál, ale je to že všeho nejméně pravděpodobné. Jako malá automobilka na to nemají peníze a dokonce ani nebyli schopni pro letošek připravit ohlášený start s motorem diesel v LMP2. Jinak Toyota loni celkem stíhala, a i v Le Mans se v době svého odstoupení drala na špici. Nevím, co se s nima letos stalo. Čekal jsem, že MS - když pojedou celý seriál a se dvěma vozy - bude proti loňskému o poznání zajímavější... Navíc se objevily zprávy, zatím neoficiální, že se Toyota vrátí jen k jednomu vozu po zbytek sezóny. To by znamenalo, že už to letos vzdali.napsal: mirek - email:mirektodt@seznam.cz - 29. 06. 2013 v 10:23:35
sháním lidi kteří jezdí na lemans a znají to tam co a jak.Příští rok 2014 tam chceme s kamarádem jet tak sháníme nějakou partu ke které by jsme se z autem připojili.Zatím čau a těším se.Pište na mail.napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 26. 06. 2013 v 06:57:07
Hlásím, že jsme se taky vrátili vpořádku, po skvělém závodním víkendu. Závod byl napínavý až do konce, což je nejdůležitější.napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 24. 06. 2013 v 12:31:57
Audi bylo lepší , Toyota bez nároku, ale nevadí. Příští rok s Porsche to bude jiná káva. Ta havárie je děsný průšvih, patří to k tomu, ale člověk si to tak nějak nepřipouští. LMP2 našlapaná , to bylo docela pokoukání. Praga – je to příliš čerstvé, ale jestli chtějí jít do LMP1, jak proklamovali, tak musejí sestsakra přidat. GT Pro mi připadalo , že to Aston prokoučoval, ale taky pěkné závodění.Corvette je pro mě zklamání a od Viperů, ač je to taky celkem čerstvý vůz, jsem čekal trochu více. napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 23. 06. 2013 v 21:36:54
Gratulace Audi, smůlu měl posádka vozu č. 1. byla jasně nejlepší a nebýt problémů tak vyhrají.U vítězné posádky se mluví hlavně o Kristensenovi díky 9 triumfu, ale já myslím že největší zásluhu na tom z jezdců má Loic Duval který byl z té trojice jasně nejrychlejší.Nejvíce jsem ale sledoval Toyotu která hrdinně bojovala a nahradila Peugeot.No příští rok nastoupí Porsche a na to jsem teda zvědav nejvíc, přeci jenom těch vízězství Audi už bylo dost, jsem zvědav kdo za Porsche bude jezdit.napsal: Libor - email:liborkrap@centrum.cz - 23. 06. 2013 v 19:44:57
Ahoj. Tak další ročník slavného závodu 24hodin Le Mans je za námi. Gratulace týmu Audi a matadorovi tohoto skoro mystického závodu Tomovi Kristensenovi. Ale u Toyoty se určitě nemají za co stydět a snad je povzbudí do dalších bojů. Druhé a čtvrté místo je parádní, a Athony Davidson po loňské děsivé havárce má důvod být spokojený :) . A taky koncert, co předvedl tým mechaniků u Toyoty po havárii Nicolase Lapierra na mokré trati, kterým notně pošramocený speciál vrátili zpět na trať zaslouží potesk. Škoda jen, že tento jubilejní ročník sebou nese tragickou nehodu Allana Simonsena :(.napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 20. 06. 2013 v 19:47:10
Ted zrovna koukam na Eurosport,trochu tam sprchlo.Nevite nekdo,co mela vcera ta Toyota za problem.Pod poruchou hnaciho ustroji se da predstavit cokoliv.Jestli jsem dobre pochopil,tak to nove Porsche bude take hybrid. napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 20. 06. 2013 v 11:35:14
Souhlasím s Lubinem, že LMP1 je po odstoupení Peugeotu nuda. Toyota zatím nestíhá. Za 3 dny už budeme vědět jestli se na tom něco změní. Já osobně sázím na Porsche. Věřím, že Audi i Porsche pojedou proti sobě. U Audi odchod nechystají a budou dále prosazovat své nafťáky. Porsche chystá auto s benzinovým motorem. I když je to jeden koncern, vládne mezi značkama konkurence. Spíše aby neutekla Toyota jako po neúspěších v F1. Takže nakoupit zásoby jídla a pití, a zasednout k obrazovkám (nepatřím mezi ty šťastné, kteří budou přímo na okruhu). Manželku jsem již na víkend poslal k dceři, aby náhodou nechtěla sledovat nějaký seriál :-).napsal: Milan Hlaváč - email:milanhlavac@quick.cz - 20. 06. 2013 v 09:33:47
Tak už je to zase tady!! Za dvě hoďky sedám do busu, prchám do Prahy, kolegové už tam jistě budou a okolo 16té hodiny se nalodíme do autokaru směr Francie, Paříž a hlavně Le Mans. Po loňském, pro mě premierovém zážitku se těším jak malý kluk. Na pana Wisnara je spolehnutí, tak je mi jasné, že všechno proběhne OK. Akorát už týden sleduji počasí v Le Mans, už jsem vyndal věci na léto a přibaluji na poslední chvíli zimní doplňky! Jenom domácí slivovička už mi, po letošní zimě, došla...Ale což, zahřeju se řevem motorů! Fotky z loňska: www.volny.cz/amk-src-cb proklikáte se na Rajče.net :)napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 19. 06. 2013 v 07:57:22
Čau lidi, teda že by to tady žilo, to se říct nedá. Tak že audi je v laufu, to je jasné, Toyota buď silně mlží nebo je bohužel momentálně nekonkurenceschopná.Třída LMP1 potřebuje nějaký životabudič továrních značek, jinak to WEC můžou zabalit.Koho zajíma, že vpředu lítají tři Audi a pak nic.Porsche příští rok fajn, ale aby to Audi nehodilo do kopru, je to koncernová značka a nechce se mi věřit , že pojedou několik ročníků proti sobě. Jestli ano, rád jsem se zmýlil :-). Kdo dál ........... Mercedes má F1 a DTM, BMW taktéž DTM, Ferarri se drží F1 a GT. Co někdo z Anglie - Bentley je zase koncern, Aston po tom průšvihu před dvěma roky zůstane v GT, že by Jaguar?No a nakonec Japonci - Toyota tu zatím je, vlastně loni zachránila WEC, NISSAN frčí v LMP2, tak mi zbývá jedině MAZDA. Dome které pro příští sezónu bude stavět prodejní auta pro LMP1.....no možné obohacení startovního pole, ale nic víc.Praga by podle informací chtěla jít také výš, ale je to dost smělá myšlenka a tolik peněz stejně mít nebudou.LMP1 je podle mě velmi drahý špás, pokud jsou tam povoleny technologie na rekuperaci energie apod.Jako celkem ideální se mi jeví LMP2.napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 04. 06. 2013 v 07:15:38
My budeme vyjíždět tradičně ve čtvrtek 20.6. v 00.00 z Brna. Pojedeme dvěma mikrobusy VW Transporter. Pokud se chcete někde po trase připojit, rádi vás mezi sebou uvítáme. Kempovat budem pravděpodobně v Beausejour. Po cestě, samozřejmě během přestávek, můžem pokecat o detailech...napsal: Martin - email:martin6karasek@centrum.cz - 02. 06. 2013 v 15:41:31
Zdravím, taky se chystáme do Le Mans poprvé. Chceme jet vlastním autem spali by sme neraději v něm v některém kempu co tam je. A hodily by se nám rady ohledně toho jak to probíhá tam na místě se vstupem do kempů jaký lístky si koupit, koukal jsem že jsou lístky zvlášť na tribunu a zvlášť vstup k okruhu. Za rady od někoho kdo už tam byl budu rád a tady je jak koukám dobrá šance někoho sehnat. Děkuju za případný odpovědi piště klidně na můj e-mail uvedený nahoře. napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 18. 05. 2013 v 12:03:01
Tak máme za sebou první dva závody WEC a Toyotám se nedaří. Audi je zase suverénní. Uvidíme ještě jak to dopadne 9.6. při testovacím dnu. Možná budou Toyoty na okruhu Le Mans rychlejší, jejich technici tvrdí, že auto staví speciálně pro rychlý okruh Le Mans. Také se zatím zdá, že má Toyota výhodu v delší výdrži na trati (benzinové motory mají větší nádrže než diesely). Rozuzlení se blíží.napsal: Mirek Wisnar - email:zajezdy@wisnar.cz - 19. 04. 2013 v 09:42:02
PROSÍM POZOR ! POSLEDNÍ MÍSTA !! Na zájezd do Le Mans máme již posledních 12-15 míst v autobuse ! Neváhejte, za 2-3 týdny bude vyprodáno. Každoročně se ozvývají zájemci týden či dva před odjezdem, bohužel již nemáme pro ně místo. Proto si alespoň udělejte RESERVACI. Letos je zájem skutečně velice slušný ! Přidejte se i Vy ! Všechny příznivce Le Mans zdraví Mirek Wisnar tel: 556 821 780, booking@wisnar.cz booking2@wisnar.cz, zajezdy@wisnar.cznapsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 23. 03. 2013 v 02:27:08
http://auto.aktualne.centrum.cz/novinky-a-recenze/clanek.phtml?id=774849napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 21. 01. 2013 v 18:04:20
Já si myslím, že rezervace je docela zbytečná. Pokud si člověk trochu rozmyslí harmonogram pohybu, tak je to vcelku jedno. Nevýhodu modrých kempů vidím v tom, že tam je přesně určený \"chlívek\" a při větším počtu účastníků je to docela oříšek. My si obvykle necháváme vypáskovat dostatečný prostor od traťáků, kteří tam bývají už od úterý, a proto je pro nás výhodnější směřovat se do žlutých kempů, většinou Beausejour, kde člověk projede bránou a pak už se o něho nikdo nestará. Hlavním kriteriem je blízkost sprch a záchodů, aby se člověk nemusel potácet přes půl kempu. Když pak přijedeme ve čtvrtek v odpoledních hodinách, můžeme se pohodlně utábořit na vytýčeném místě, postavit si \"společenskou místnost\" a užívat si společně famózního víkendu. Na páteční parádu do města jedeme dodávkama až k zastávce tramvaje, kde je bezva parkoviště a za tuším 3,- E dostanete lístků kolik je lidí v autě. Když zahlásíme po dvanácti, sice se tváří trochu překvapeně, ale pak s úsměvem vydají požadovaný počet. Během závodu vyhlásíme odjezd do Arnage a Mulsane a kdo má zájem, může se připojit. Pěšky pak chodíme jenom v pátek dopoledne do boxů a během závodu kolem trati. To potom ja asi jedno, kde člověk putování zahájí a kde skončí...napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 19. 01. 2013 v 16:25:27
Opravdu to vypadá, že všechny kempy mimo žluté zóny jsou již obsazené. Je vidět, že o závod je veliký zájem a diváků přibývá. Tak ještě rychle objednat místo alespoň v kempu BEAUSEJOUR, který je k cílové rovince nejblíže. Pro Tomáše: lístky pro vjezd auta do kempu se dají objednat na stránkách www.lemans.com v pravé horní části je odkaz na nákup vstupenek a míst v kempech. Platí se jen za auto, lidi již nic neplatí a vedle auta si mohou postavit stany. Diváci si ale musí koupit vstupenku na okruh. Cena vjezdu do kempu pro 1 auto je 52€. Vstupenka na okruh stoji 71€napsal: Tomas - email:nechleba@centrum.cz - 19. 01. 2013 v 13:08:01
Chteli bychom jet poprve na Le-Mans - asi autem a nevime jak si zerevervovat ubytovani v nejakem campu na okruhu. Mate nejaky tip jak se da toto zarezervovat ? Jsme preci jen \"zacatecnici\"... Diky :)napsal: Petr - email:p.cechura@email.cz - 08. 01. 2013 v 20:28:10
Zdravim, loni jsme byli na Le Mans classics a moc se nám to líbilo! Letos by jsme rádi navštívili novodobé soutěžní speciály... Otázka zní: když jsem teď koukal na lístky tak místa pro stany mjí jen ve žluté zóně, což mi přijde docela daleko... Loni jsme byli v modré a to bylo relativně blízko. Nevíte jestli se tam lístky z ostatních zón ještě objeví nebo již teď je vše vyprodáno? Díky a snad se tam v červnu uvidíme! :)napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 01. 01. 2013 v 13:05:17
Všechno nellepší včetně zdraví v roce 2013 přeju všem návštěvníkům těchto skvělých stránek, které mě přivedly k pravidelným návštěvám na tomto úchvatném závodě. Ve Francii se letos jede 22/23 června, tak se tam snad s některými zase potkáme. Mějte se moc hezky. Jura Beneš napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 11. 11. 2012 v 15:17:19
http://www.youtube.com/watch?v=72CCW3fGU9Anapsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 26. 10. 2012 v 14:31:05
http://www.youtube.com/watch?v=AqX27cLiczg&feature=relmfu ... a ještě jednou :o)napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 26. 10. 2012 v 14:24:59
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o0dpOQJUu8M#! Budou za pár let jezdit v Le Mans už jenom tramvaje? :o)napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 16. 07. 2012 v 19:15:21
Na Le Mans Classic jsem byl zatím 3x a vždy to byl neuvěřitelně krásný zážitek. Tolik úžasných aut snad není k vidění nikde jinde na světě. Posledních dvou ročníků jsem se bohužel nemohl zúčastnit, což mne hrozně mrzí, a doufám, že příští ročník v roce 2014 mne již nemine. Všem mohu účast jednoznačně doporučit, nikdo nebude litovat!!!! Koukněte na fotky na stránkách http://www.ultimatecarpage.com/event/311/2012-Le-Mans-Classic.htmlnapsal: Alois Blaha - email:blaha.bites@seznam.cz - 14. 07. 2012 v 21:01:55
Letos jsem si splnil životní sen navštívit Le Mans, pro mně už nejprve samozřejmě Classic. Díky synovi,šéfovi výpravy Jirkovi Benešovi, skvělému fotografovi Mirkovi Klimkovi a kamarádům Vackovým a atmosféře závodu a závodiště to bylo vynikající.Díky a příští rok, doufám opět. napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 12. 07. 2012 v 10:26:23
Pro doplnění seriálu ještě hlásím, že Classic bylo opět úchvatné. Český tábor se neustále zvětšuje a to je moc dobře. Škoda Sport s Mirkem Krejsou opět nezklamala a proháněla mnohem silnější vozy jako za mlada... napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 28. 06. 2012 v 07:17:56
Naše skupinka se taky vrátila v pořádku, takže nic nebrání tomu, za rok se tam zase podívat. Jen nám bylo líto pořadatelů Parády pilotů, kterou totálně zkazil déšť, který jakoby čekal přesně na začátek akce. Tady odkaz na pár fotek \"miirina\", našeho fotografa. http://miirino.rajce.idnes.cz/Le_Mans_tour-cesta_a_zivot_v_kempu./# http://miirino.rajce.idnes.cz/Le_Mans_tour-prohlidka_boxu./ http://miirino.rajce.idnes.cz/Le_Mans_tour_-Parade_des_pilotes./ http://miirino.rajce.idnes.cz/Le_Mans_tour-zavod./# napsal: Raduna - email:Vins43@seznam.cz - 20. 06. 2012 v 19:07:41
Ještě k mému předchozímu příspěvku - teď jsem se podíval na zdejší stránky a zjistil jsem, že pod svícnem je největší tma. Tímto se tedy omlouvám za můj zbytečný dotaz.napsal: Raduna - email:Vins43@seznam.cz - 20. 06. 2012 v 17:51:38
pane Hlaváč, gratuluji ke skvělému zážitku a velmi Vám to závidím (samozřejmě v dobrém). Osobně bych měl velký zájem se přiští rok této fenomenální akce také zúčastnit, proto Vás prosím, jestli byste mi nebyl ochoten dát nějaké základní informace nebo odkaz na nějakou určitou stránku, která se tohoto zájezdu s panem Wisnarem týká. Moc děkuji za případnou odpověď.napsal: Milan Hlaváč - email:milanhlavac@quick.cz - 19. 06. 2012 v 10:44:43
Tak se mi to letos konečně podařilo a ke svým kulatým narozeninám jsem si dopřál výlet do Le Mans. Akce pravidelně organizovaná panem Wisnarem mě nadchla! Sice jsem moc neřešil, kdo vede, kdo odpadl, kdo s kým jede, to budu muset ještě do příště odladit, ale hlavně jsem nasával báječnou atmosféru prostředí. Bylo nás tam nováčků povícero, myslím si, že byli všichni spokojeni! Pan Wisnar, jako fundovaný odborník nám pomohl, vysvětlil, poradil a všechno základní ukázal. Super! Jestli to bude příští rok jen trochu (hlavně časově) možné, jedu znovu! Každému vřele doporučuji! A děkuji!!napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 17. 06. 2012 v 20:19:20
Toyota je jasný příslib do budoucnosti. Nevěřil jsem, že letos dojedou , ale rychlost tam byla a to překvapilo asi i Audi. Po odstoupení obou vozů už to byla spanilá jízda Audi (pak už to byl nudnější závod). Bohužel jak jsem tu kdysi napsal, Peugeot svým odstoupením z WEC zazdil letošní šampionát.napsal: Luke - email:ikefemula@seznam.cz - 17. 06. 2012 v 16:57:43
O to víc naštve že za vyřazení jedné s Toyot ( Davidson) mohl podle mého jezdec mnohem pomalejšího Ferrari který do něj doslova najel,nejspíž nepočítal že to tam Davidson pošle. Něco podobného jako Mcnish loni,to také letěl prototyp vzduchem zase po střetu s červeným Ferrari.... Jinak co se týká Audi tak nejvíce jsem fandil posádce které dojela na 5 místě,Dumas,Duval a Gene,akorát Dumas s Genem se každý jednou postarali o to aby se u vozu měnil předek a to pak nebyla nic platná ani Duvalova stíhací jízda ( myslím že dokonce zajel nejrychlejší kolo) kdy se probojoval na 4 místo před Lolu,Gene ale zase vše zhatil. napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 17. 06. 2012 v 16:14:26
Nejdříve po startu jsem si taky říkal, že letošní závod bude jen taková přehlídka vozů Audi. Nevěřil jsem, že by jim Toyota dokázala ve svém prvním opravdovém závodu konkurovat. Potom jsem úplně zíral, když se Toyoty dostaly na druhé a třetí místo a začaly stíhat vedoucí Audi. To byl opravdový adrenalin a nejhezčí část celého závodu. Škoda, že oba vozy tak rychle a tak nešťastně skončily. Jak píše Luke, světlá chvilka se ještě objevila se soubojem Audi č.1 a 2. To bylo také dost dobrý. Zase to ukončila havárie. Letos bylo těch havárií vozů Audi a Toyota nějak moc. Už se těším na další vystoupení Toyoty. Je vidět že o rychlosti rozhodují peníze a ne nafta nebo benzin.napsal: Luke - email:ikefemula@seznam.cz - 17. 06. 2012 v 15:34:23
Souhlasím,závod pro mě vlastně skončil po tom jak odpadla Toyota,někdy si říkám že takováto vítězství snad nemohou ani ty jezdce nějak upřímě těšit,však proti komu vlastně víc než půl závodu bojovali ?? jen s časem...loni to vítězství s jedním Audi proti armádě Peugeotů bylo mnohem cennější. Tak jediným oživením byla chvíle kdy o 1 místo bojovali dvě hybridní Audi dnes po ránu kdy dlouho jezdili v 1,5-2 vteřinách za sebou,ale Mcnish to všecho pohnojil a o lepší závěr závodu nás připravil... napsal: Raduna - email:Vins43@seznam.cz - 17. 06. 2012 v 12:52:47
Obrovská smůla pro Toyotu, měli úžasnou rychlost, předváděli krásný souboje a rozhodně měli na vítězství a na to konečně přerušit dominanci nudného a sterilního týmu Audi, který narozdíl od Toyoty nemá srdce. Motorsport je prostě občas krutý, ale tohle si nezasloužili. Doufejme, že se Anthony brzo uzdraví. Pokud se Toyota zúčastní i příští rok, budou mít mojí 100% podporu, může to znít absurdně, ale pro mě je letos vítězem právě Toyota. Jen více takových týmů do budoucna, benzínový hybrid má narozdíl od uchrchlaného dieselu velký charakter, prototyp TS030 byl navíc opravdu krásný, bylo by pěkné vidět i účast dalších továrních týmů, například Jaguaru, který by mohl navázat na velká vítězství z let 1988 a 1990.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 16. 06. 2012 v 14:33:29
Tak si držme klobouky začínáme!!!!! Ať nám Toyoty vydrží co nejdéle.napsal: Luke - email:ikefemula@seznam.cz - 05. 06. 2012 v 16:16:46
maximálka Audi v testech byla myslím někde u 322 km/h,oproti let minulým nic moc,ale to není rozhodujícínapsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 05. 06. 2012 v 12:27:47
Čau lidi , tak jsem omrknul komentáře na test day 4.6. Dle předpokladu na špici Audi, ale .....Mc Nish dle svého vyjádření byl velice užaslý že na top speed byla Toyota mnohem rychlejší než Audi.Nebudu dělat žádné předčasné závěry, ale mám pocit že Toyota poslala pěknou navštivenku.Nevěřím , že by se top stáje ukázaly v plné síle ( myslím že to samé bude v kvalifikaci) , ale Audi teď asi vůbec netuší, co od Toyoty ještě může čekat.Mohlo by být veselo.napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 30. 05. 2012 v 13:28:43
Re: Časopis - díky za tipnapsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 28. 05. 2012 v 20:38:43
V červnovém čísle časopisu MOTORSPORT magazin vyjde příloha s bokorysy všech vítězů Le Mans od Ing.arch.Radomila Harazima. Neváhejte a kupte, je to nádhera!!!!!napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 18. 05. 2012 v 20:24:00
Vzhledem k tomu kolik Audi do vývoje investuje, si myslím, že nepočítá s brzkým odchodem. Naopak organizátoři se snaží nalákat k účasti další automobilky. Ale musím uznat, že vzhledem k dnešní tíživé finanční situaci v Evropě se může stát ledacos. Porsche je legenda a doufám, že to znovu dokáže i v Le Mans.napsal: Luke - email:ikefemula@seznam.cz - 17. 05. 2012 v 16:20:19
Právě by nebylo špatné kdyby letos vozy Peugeot startovaly alespon u soukromníků,jinak pokud se roku 2014 na startu objeví Porsche a bude konkurenceschopné,předpokládám že Audi už tam nebude.napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 11. 05. 2012 v 19:21:13
Porsche má být na startu v roce 2014, tak že jen doufám, aby to mezitím nezabalilo i Audi. WEC potřebuje víc továrních značek nebo aspoň aby i soukromé týmy mohli jezdit třeba s prodejnímy vozy Audi apod. Jako kdysi třeba s Porsche 962 jezdilo mnoho různých polosoukromých týmů a i ti byli schopni konkurovat továrnímu týmu. Jestli to je ale reálné , si netroufám tvrdit.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 11. 05. 2012 v 06:31:03
Úplně mi to mluví z duše. Souboje Peugeot - Audi byly opravdu v posledních 3 letech to nejlepší, co se dalo ve vytrvalostních závodech a v Le Mans vidět. Spanilá jízda Audi ve Spa byla nuda. Souboje mezi jednotlivými posádkami Audi nemají tu pravou šťávu. Není to na ostří nože. Snad se už brzo objeví nové Porsche!!!!napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 10. 05. 2012 v 12:03:50
No tak jsem zkouknul SPA. Jestli nenastane nějaký zázrak v podobě Toyoty tak má Audi Le Mans jisté.Peugeot svým odstoupením totálně zazdil letošní WEC a jen doufám ze se najdou další automobilky které do toho v příštích letech vstoupí.Koukat se na dominanci Audi mě moc nebere.napsal: Lukáš - email:lukasmichael@seznam.cz - 15. 04. 2012 v 08:20:16
Mohl by alespon Peugeot propůjčit své vozy soukromníkům,je škoda aby se už v Le Mans neobjevil,postavil i vůz s hybridním pohonem tak by ho mohl vyskoušet přez nějakou soukromou stáj.napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 04. 04. 2012 v 19:45:39
My se tam určitě zase chystáme, a doufám, že tam taky v pořádku dorazíme. Už se moc těšíme...napsal: Ivan - email:ivanlelak@volny.cz - 01. 04. 2012 v 17:08:56
Nechystá se někdo na letošní ročník LM? Někdo kdo tam už byl a ví co a jak? Už dlouho se tam chystám, ale potřeboval bych rady a tipy, popř. se k někomu \"přidat\" (auto mám vlastní). Když tak prosím pište na ivanlelak@volny.cz. Díky!!!napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 02. 03. 2012 v 06:26:13
Nové Audi R18 má mnohem hezčí barvy, než loňské tmavé rakve. Není pochyb o tom, že patří k favoritům a těžko se jim Toyota, nebo někdo další, vyrovná. Kristensen má velikou šanci získat v Le Mans své 9. vítězství. Jsem zvědavý, o kolik bude Audi R18 e-tron quattro s hybridním pohonem rychlejší než Audi R18 ultra pouze s dieselem. Je zajímavé, že pojedou oba typy. Že by Audi hybridům nevěřilo a nechávalo si otevřená zadní dvířka?napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 01. 03. 2012 v 20:24:42
http://www.auto.cz/audi-quattro-r18-e-tron-hybridni-ctyrkolka-le-mans-65294napsal: mirek - email:zajezdy@wisnar.cz - 24. 02. 2012 v 17:09:02
Pescarolo / Aston Martin... to bude zajímavé. Jsem zvědavý jak to pojede s Juddem anovým aerem.. A k tomu Dome 102 taky v týmu Pescarolo, Toyota vypadá taky zajímavě... Nakonec to bude letos zajímavé i přes absenci Peugeotu.... napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 13. 02. 2012 v 09:25:10
Tak vážení, tohle je také zajímavé. Pescarolo koupil šasí AMR ONE a bude je provozovat mmj. s jiným motorem. http://www.racing-mania.cz/news.php?id=9268napsal: Mirek - email:zajezdy@wisnar.cz - 10. 02. 2012 v 11:59:03
Stáž PESCAROLO v Le Mans již v dubnu 2012!!!! Jestli někdo chcete vyzkoušet pilotáž opravdového prototypu, tak se ozvěte. Koncem dubna jede první malá skupinka s námi do Paříže a odtud do Le Mans na trať v Sarthe. Je k dispozici \"baptéme\" - tedy jen svezení jako pasažér, pak tzv Úvodní stáž - pilotování prototypu na okruhy (trať v Maison Blanche) 229 euro a Půldenní stáž rovněž na okruhu Maison Blanche (od 398 euro). Pro další info jděte na www.lemansdriver.fr nebo mne kontaktujte. Míst příliš nezbývá. V jiných termínech jsou i stáže celodenní , i na trati Bugatti.... Ale koncem dubna podle popisu. Super zážitek. Kdo z Vás to zkusí ? napsal: lubino - email:lubino@centrum.cz - 25. 01. 2012 v 12:02:10
Tak aspoň ta TOYOTA http://www.lemans.org/en/news/Toyota_launch_new_TS030_Hybrid_6048.htmlnapsal: Michal - email:lefranc@email.cz - 20. 01. 2012 v 19:06:47
Škoda obrovská.... leckdy i smůla, špatná taktika.... Každopádně jedno z nejhezčích aut poslední doby bude chybět. Leda by to pustili týmu Oreca ?? Mistrovství světa mohlo být velkou bitvou ve stylu let 1970, 71... Ale pro Le Mans to třeba bude znamenat, že se konečně ACO chytne za nos a reglementem pomůže benzínovým motorům, aby byla větší konkurence. Že by došlo na slova samotného Henriho ? A Audi ? Bude jezdit proti kolegům od Porsche ? Kdo ví....napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 20. 01. 2012 v 11:25:12
To, že Peugeot 18.1.2012 oznámil ukončení své účasti ve vytrvalostních závodech je tedy rána. Po vývoji nového loňského vozu 908 a vypsání nového mistrovství světa vytrvalostních závodů pro letošní rok, by mě to ani ve snu nenapadlo. Je to moc veliká škoda hlavně pro nás fanoušky. Souboje Peugeot Audi byly to nejlepší, co bylo v závodech k vidění. Opravdu to byly souboje až na kost. Uvidíme co bude dál. Zase mají větší šanci soukromé týmy. Audi asi pojede samostatnou ligu.napsal: mirek - email:zajezdy@wisnar.cz - 19. 01. 2012 v 11:43:20
Peugeot končí !!napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 09. 01. 2012 v 16:03:04
Vůz DeltaWing je opravdu velmi originální. Zdá se, že až moc. Také se mi skoro nechce věřit, že by něco takového pustili na start Le Mans. Vypadá to spíše jako raketa a tak si nejsem jistej, jak se to chová v zatáčkách. Také při předjíždění tam čumák lehce nacpe, ale co ta zadní kola, aby jima někde nazachytil. Nechme se překvapit, třeba bude opravdu startovat. Pokud ano, budu jim fandit.napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 06. 01. 2012 v 17:43:25
http://www.youtube.com/watch?v=b0Y6T4JxZCs&feature=related Pojede? :o)napsal: Libor - email:liborkrap@centrum.cz - 31. 12. 2011 v 16:31:15
Ahoj všem fandům závodu Le Mans . Připojujeme se k Jirkovi a taky přejem všem tady všechno nejlepší v novém roce 2012. Libor a Bohdulanapsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 29. 12. 2011 v 08:57:15
Šťastný nový rok 2012, spojený se spoustou osobních i sportovních úspěchů, Vám všem návštěvníkům těchto stránek, přeje Jura Beneš Čekají nás dva výlety do Le Mans, protože v roce 2012 se pojede mimo tradiční čtyřiadvacetihodinovky, taky Le Mans Classic. Čtyřiadvacetihodinovka bude jubilejní 80tá, což slibuje už samo o sobě úžasné zážitky. 16. - 17. 6. 2012 24 hours Le Mans 6. - 8. 7. 2012 Le Mans Classic Podmínky, přibližný itinerář a doporučení co vzít s sebou najdete tady http://www.benrotor.cz/nabidka-zajezdu napsal: Marek - email:greu@centrum.cz - 02. 12. 2011 v 22:07:56
Ahoj. Tenhle rok na Leman asi nepojedeme snad příště. Ale koukal jsem kolik stojí lístky a zaujal mě tam lístek co stojí něco přes 500eur někam do boxů. Ale nějak sem nepochopil kam přesně můžu jít a tak. Nevíte to někdo? dík napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 30. 11. 2011 v 22:12:18
Ahoj Kamile, video je bezvadný, koukal jsem, že jsi byl přímo u toho. Doufám, že dotáhneš ten sestřih z Le Mans do konce a ukážeš nám to. Držím palce a těším se!!!!napsal: Kamil - email:kpsteza@seznam.cz - 28. 11. 2011 v 17:37:28
Ahoj Petře dlouho jsme spolu nekecali tak jsem opět po dlouhé době zabrousil na tvoje stránky a tady jsem si dovolil dát odkaz na letošní štěk z Le Mans: http://youtu.be/bM8vVDs17aI mám toho letos tolik že to budu střihat ještě asi tak rok :o)) tak se mějte všichni fajn a ahoj Kamilnapsal: Luke - email:ikefemula@seznam.cz - 22. 11. 2011 v 22:22:32
Krásnej článek o vozech Porsche 917!! Ti činovníci nahoře vždy všechno zhatěj,nevím proč byl roku 1972 omezen objem z 5 na 3 litry a tím ze hry vyřazeno legendární Porsche 917,kdo-ví jak by se nadále vylepšovalo pokud by zůstal objem zachován-vedle něj vypadala Matra MS670 až směšně a její čas na kolo byl na okruhu v Le Mans o půl minuty pomalejší!!!!!! Krok zpátky.......nic víc.napsal: Havlas - email:havlasekracing@volny.cz - 11. 11. 2011 v 10:09:59
7.-9. září 2012 Le Mans serie v Brně.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 31. 10. 2011 v 22:00:25
Teda Jaguaru v nejsilnější kategorii ne.napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 31. 10. 2011 v 21:56:11
Vypadá to na návrat jak Bentleye,tak i Toyoty,Porsche a i Jaguaru.....napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 29. 10. 2011 v 21:12:34
To je bomba!!! Jen tak houšť. Toyota GT One z let 1998 a 1999 byla nezapomenutelná. Uvidíme jak obstojí benzin proti nafťákům.napsal: Lubino - email:lubino@centrum.cz - 29. 10. 2011 v 18:47:09
A co ještě tohle, když jsme u těch návratů. http://www.lemans.org/en/news/Toyota_Motor_Corporation_returns_to_Le_Mans_-_5424.htmlnapsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 08. 10. 2011 v 09:59:05
Opravdu zajímavá informace o možnosti návratu Bentleye do Le Mans. Byla by to nádhera, kdyby o vítězství bojovalo několik značek a ne jen dvě jako dnes. Nejvíc očekáváme návrat Porsche, to je legenda. Můsíme však ještě 3 roky počkat.napsal: Karel - email:kcepelak@post.cz - 05. 10. 2011 v 20:30:52
http://autofun.blesk.cz/bentley-do-le-mans-8557/napsal: Lukáš - email:bpun@seznam.cz - 24. 09. 2011 v 10:38:06
Perfektní stránky o Le Mans,osobně jsem zvědav jestli se Porsche vrátí do Le Mans v nejsilnější kategorii a zase po letech se pokusí získat absolutní prvenství,tato značka je mě přeci jen simpatičtější než Audi i když to na letošní závod konečně postavilo vůz s uzavřenou karoserií který vypadá ze všech doposavad vyrobených Audi nejlépe. Nicméně Porsche je Porsche a já doufám v návrat!!napsal: napsal: benrotor - email:benrotor@seznam.cz - 14. 06. 2011 v 11:10:18
V noci jsme se vrátili přímo z místa lítých bojů, opět skvělý zážitek. Jen v noci bylo trochu chladno... Jelo nás 21, takže letos jsme poprvé museli jet třema dodávkama. Petře, omlouvám se, ale největší prioritou pro mě bude smazat dluhy a dodat dlužné reportáže...napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 14. 06. 2011 v 09:21:50
Tak máme po úžasném závodu. Bly to nervy až do úplného konce. Fandil jsem Peugeotu, ale bylo vidět, že na Audi rychlostí nemá. Rozdíl 13s v cíli je opravdu minimální, ale z pohledu výsledku je jedno, jestli 13s nebo 13 kol. Obě havárie Audi byly opravdu děsivé, a je neuvěřitelné, že se jezdcům nic nestalo. Konstrukce vozů je opravdu na vynikající úrovni. U Peugeotů opět mohou zpytovat svědomí. Loni prohráli na spolehlivost, letos na rychlost. Co přijde příští rok?napsal: karel smida - email:karel.smida@email.cz - 06. 06. 2011 v 20:08:55
kdo prosím zakoupí program v le mans 2011 ,ozvěte se na můj email děkujinapsal: Luboš Bauer - email:lubos.bauer@seznam.cz - 30. 05. 2011 v 18:07:11
Zdravím, nemáte doma někdo nahrávku obou závodů Asian Le Mans Series 2009 Japonsko - Okayama?napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 07. 05. 2011 v 17:12:10
Přenos 1000 km Spa je i na - http://cs.justin.tv/cheveyo#/w/1174079776/2napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 07. 05. 2011 v 14:47:26
Přímý přenos z 1000 km Spa lze sledovat na http://embed.zonein.tv/plkgftdhgfhydfyhayer.php?id=385806&w=900&h=675napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 07. 05. 2011 v 13:39:12
Nevím jestli někde na internetu lze sledovat živě závod 24 hodin Le Mans zdarma, ale mělo by fungovat sledování Eurosportu a Eurosportu2 přes internet pomoci Eurosportplayeru. Lze najít na stránkách http://www.eurosportplayer.cz Tato služba je placená, ale 4$ za měsíc není podle mého mnoho.napsal: Marek - email:marklukes@seznam.cz - 05. 05. 2011 v 08:30:11
Zeptal bych se - je možné sledovat 24 hodin LM na internetu? Kde? Díky.napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 05. 05. 2011 v 07:14:45
Nové Audi na mě působí jako útočící bizon. Moc elegantní není, ale asi je to daň funkčnosti...napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 04. 05. 2011 v 16:24:39
Co lidi říkáte vzhledu Audi R18. Mě se tedy nelíbí. Působí jako když se mračí a k tomu ty tmavé barvy. Ale musí se uznat, že jim to zatím jelo!!! Uvidíme ve Spa. Škoda, že Astony Martin AMR-One zatím spíše stojí než jedou.napsal: Petr - email:havlicekpetr@cbox.cz - 04. 05. 2011 v 16:21:49
Na Spa se také těším, bohužel pouze jako televizní divák. Jak jsem koukal do programu, moc toho ale nedávají. Pouze něco na Eurosportu. Snad najdu něco na internetu. Minimálně Live Timing. To Le Mans by měli Eurosport a Eurosport 2 přenášet celé. Tak to bude nářez.napsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 04. 05. 2011 v 09:09:00
My pomalu začínáme větrat spacáky a shánět demižony na červnový výlet do Francie. Neskutečně ten čas letí. Spa Francorchamps taky nemusí být špatné, ale těch výletů po závodech musíme absolvovat přiměřeně. Možná někdy, časem... napsal: Barci - email:pavelbarcal@volny.cz - 02. 05. 2011 v 19:51:10
Kdo z Vás se chystá tento víkend na 1000 kiláků Spa Francorchamps ??? Bude to dobrý předkrm před 24 hodinama Le Mans.napsal: Kamil - email:kpsteza@seznam.cz - 24. 02. 2011 v 17:42:46
Ahoj Petře ,chci se zeptat zda letos pojedeš na 24 hour LM.Já se tam chystám s Michalem Krausem tak bych se chtěl zeptat zda neplánuješ to samé. zatím ahoj Kamil PS. ozvi se mi na můj email díky K.napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 22. 02. 2011 v 16:17:54
Pro Michala. Pokud mohu doporučit cestu na 24 hodin Le Mans s někým kdo tam pravidelně jezdí a je tam jak doma. Tak se obraťte na Juru Beneše z Brna. e-mail: benrotor@seznam.cz. Vstupenka stojí na celý víkend 67€ a cesta vyjde asi na 5 tis.Kč. K tomu si ještě připočtěte nějaké peníze na jídlo a nějaké upomínkové předměty (program 5€, knížky, DVD, modely,...).napsal: Michal - email:Horymir71@seznam.cz - 22. 02. 2011 v 15:43:56
Není zaconapsal: Martin - email:martin.kremser@centrum.cz - 19. 02. 2011 v 08:52:11
Pro Michala. Musel jsi se snažit to tak napsat, ale díky, dobré se po ránu zasmát. ;-)napsal: Michal - email:Horymir71@seznam.cz - 17. 02. 2011 v 20:31:10
Zdrvym a jsem rád žetotu opět funguje. Kolyk asi tak vyjde le mans. Nechci ject cestovkou(prohližet sy paříž) ale vym žetu jezděj lidé tak snimy. dĚKUJI ZA ODPOVĚDnapsal: Tonda - email:info@kalora.cz - 09. 02. 2011 v 10:53:27
Ahoj lidi, neví někdo jestli bude nějaká televize nebo internet vysílat přenos z 12 hodin Sebringu?napsal: Petr - email:havlicek@lemans.cz - 01. 02. 2011 v 16:34:15
Pro Míru. Co se týká návštevy Le Mans, tak zkušeností je spousta. Řada z nich, včetně cen, je v zážitcích fanoušků na těchto stránkách v části \"Návštěva v Le Mans\". Vždy jsme byli ubytováni pouze v kempech, tam je cena za 1 auto a 1 stan 51€. Vstupenky se dají sehnat i těsně před závodem, ale jsou to místa nejvzdálenější od cílové rovinky. Proto je asi lepší si přes internet místa objednat. Vstupenka na závod, na celý víkend, stojí 67€. Na okruhu se dají koupit i lístky na tribunu. Stojí od 65€ do 100€. Závod se dá v klidu sledovat i mimo tribuny z různých míst, kde se dá sednout na zem, nebo si sebou vzít stoličku. Všechny informace i možnost objednat si nějaké vstupenky předem je na oficiálních stránkách www.lemans.org. Doprava buď vlastním autem, nebo se k někomu přidat. Pravidelně tam jezdí Jura Beneš benrotor@seznam.cz, nebo cestovní kancelář www.wisnar.cz. Myslím, že poprvé je lepší jet s někým, kdo tam již byl. JInak člověk ztratí spoustu času průzkumem a může přijít o plno zajímavých událostí a míst.napsal: mira - email:berkad3@seznam.cz - 30. 01. 2011 v 18:38:43
zdar máte někdo zkušenosti s cestou na le mans? letos bych se tam chtěl vydat a tak bych potřeboval info o ubytování, cenách a tak dál. díkynapsal: ben - email:benrotor@seznam.cz - 26. 01. 2011 v 10:14:24
Gratuluju k znovuzrození diskusního fóra. Docela mě tady scházelo. Zároveň bych chtěl touto cestou popřát všem návštěvníkům hodně úspěchů v novém roce 2011, a nejpozději v červnu v Sarthe ahoj..... Hezký den, přeje ben.napsal: Petr Havlíček - email:havlicek@lemans.cz - 23. 01. 2011 v 17:04:17
Zdravím všechny návštěvníky těchto stránek a vítám je na nově zprovozněném diskusním fóru.